Äp kestovaipat ja huutonetti!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...........................
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...........................

Vieras
Kertokaas millä hinnalla laittaisitte uuden äp paketin kestovaipat myyntii mikä olis sopiva hinta niistä pyytää. jotkut pyytää nii älyttömiä summia et huhuhuhu.----- =/
 
siis 20 e on törkeä hinta..
aloita 10 e, eikö tärkeintä ole että menevät kaupaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja ...........................:
Kertokaas millä hinnalla laittaisitte uuden äp paketin kestovaipat myyntii mikä olis sopiva hinta niistä pyytää. jotkut pyytää nii älyttömiä summia et huhuhuhu.----- =/

 

Yhteistyössä