Apteekin oma = täysi susi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Menkat viikon myöhässä, apteekin oma testi antoi lauantaina päiväpissasta haalean punertavan viivan 10 minuutissa. Tänään aamupissasta sama tulos. Testin lukuaika on 5 minuuttia, mutta päätin seurata, tuleeko siihen viivanpaikkaa. Pregcheck liuskoilla sama juttu, punertava viiva, mutta vasta testiajan jälkeen. Viivat ovat siis selvästi punertavia, ei tarvitse tihrustaa tai testiä käännellä, vaan näkyvät helposti. Jos olisit minä, mitä tekisit?

En itse luota enää mihinkään testeihin. Olen nyt rv 6+2 ja tein 4 testiä viime viikollq joista kaikki negoja, jopa clearblue digital...

kannattaa suosiolla pyytää verikoe. :)

Jos on tollanen tilanne, niin odottwlisin menkkojen alkamista. Ei kannata hirveesti elätellä toiveita raskaudesta ainakaan, sillä tossa vaiheessa se näkyisi kyllä testissä.
Ehkä kiinnittymisyritys on ollut, mutta epäonnistunut ja hcg:tä on vähän.

Mulla ei ole tullut minkäänlaisia viivanpaikkoja Apteekin omiin, ei ennen eikä jälkeen testiajan. Ei ole kyllä tullut muihinkaan testeihin. Oliko se tämänaamuinen siis myös testiajan jälkeen tulkittu?

Odottaisin ehkä vielä viikonloppuun tai ensi viikkoon, jos ei menkkoja kuulu vielä silloinkaan niin uusisin testin.

Apteekin oma on itsellä ollut ehdottomasti paras ja luotettavin. Digitaalinen on kerran sattunut viallinen, ei tullut mitään vastausta, sain kyllä uuden testin silloin ihan pyytämällä.

Liuskat on huonoja, ainakin pregcheck, oman kokemukseni mukaan.

Apteekin omalla ei ole tullut haamuja, vaan viiva on ilmestynyt testiaikana jos on ollut tullakseen. Joko haalea tai vahva, mutta aina se on tullut heti ajallaan tai ei ole tullut mitään.

Minulla on apteekin testit toimineet ihan hyvin. Viimeisimmässä raskaudessa sain haaleista haaleimman haamun testiajan jälkeen, se kuitenkin olikin todellinen tulos. Se haalein roskishaamu on nyt yli 9-vuotias.

Kyllä mullakin ne on toiminu tosi hyvin. En ole paljon tiiraillu haamuja sun muita vaan raskaana ollessa oli selvä viiva ja silloin kun en ollu raskaana oli sekin hyvin luettavissa.

Aina oon testannut apteekin omalla eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmia sen kanssa. Kun olen ollut raskaana (6×) on viiva tullut selkeästi testiajan sisällä. Jos en ole ollut raskaana ei ole tullut minkäänlaisia viivanpaikkoja tai haamujen haamuja vaan selkeä nega.

Meillä PHKS tehdään lähes poikkeuksetta raskaustesti verikokeella jos on kuukautiset myöhässä ja testi nega. Lähikunnassa Nastolassa taas tehdään ensin virtsasta koe ja jos se on nega mutta kuukautiset ei ala parin päivän sisään niin otetaan verestä.

Mulla kerran kävi niin että oli 2vk kuukautiset myöhässä ja testi kotona nega. Nastolan TK virtsatesti nega myös. Vaadin pääsyä verikokeeseen jossa oli alhainenn hcg tulos. Ultrattiin ja viikkoja olikin jo lähemmän 7 :D
Keskenmeno kuitenkin siitä seurasi...

Nyt ne otti ihan automaattisesti multa suoraan verestä hcg:n. Ja raskaana olen :)