P
pukka
Vieras
Eli pikkuneitin tutit luovutettiin pois pari kuukautta sitten ja sitä myöten meni päikkäritkin. Nyt on sitten pari kertaa päivässä ihan kamala kaaos kun toinen selvästi on väsynyt mutta ei vaan suostu enää nukkumaan; ollaan yritetty vaikka mitä(omaan sänkyyn, äitin ja isin sänkyyn, äitin kanssa...) Eka väsy ja riehumiskohtaus tulee siinä päikkäreitten aikaan; juoksee kuin päätön kana ympäri kämppää, kiukuttelee, "kiusaa" äitiä ja isiä ja tekee kaiken mahd. pahuuden mitä vaan voi keksiä.
Toinen sitten illalla ennen nukkumaanmenoa; samaa riehumista ja pahantekoa. Nukkuu kyllä yöllä sitten suht hyvin n. 11 h mutta kun selvästi tuntuu ettei riitä. Olen vaan itse tosi väsynyt noihin "kohtauksiin" kun meille on tulossa kohta vauva, laskettu aika viikon päästä. En tosiaan tiedä, onko tähän mitään apua mutta onko muilla samaa ja miten olette jaksaneet?
Kiitos vastauksista
Toinen sitten illalla ennen nukkumaanmenoa; samaa riehumista ja pahantekoa. Nukkuu kyllä yöllä sitten suht hyvin n. 11 h mutta kun selvästi tuntuu ettei riitä. Olen vaan itse tosi väsynyt noihin "kohtauksiin" kun meille on tulossa kohta vauva, laskettu aika viikon päästä. En tosiaan tiedä, onko tähän mitään apua mutta onko muilla samaa ja miten olette jaksaneet?
Kiitos vastauksista