apua apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttöliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttöliini

Vieras
Tilanteeni on tämä: harrastin seksiä ensimmäistä kertaa toissailtana. Yhdynnän aikana verta ei tullut, mutta jälkeenpäin vähän. Mies oli aikas kovakourainen ja meno oli aika rajua. Outoa olikin että minua sattui eniten klitoriksen alueelle ja sieltä tulikin hiukan verta. Nyt oireet ovat muuttuneet sietämättömäksi kutinaksi ja ruskeahkoksi vuodoksi. Kuukautiseni olivat juuri loppumaisillaan ja menossa on toinen liuska e-pillereitä(mahdollista välivuotoa?) Olisikohan mahdollista että alapääni ei ole tottunut rajuun seksiin ja sain jonkin haavauman tai muuta sellaista. Käytimme kondomia joten taudista ei pitäisi olla kyse. Myöskin hiiva vähän epälyttää mutta koska minulla ei sitä koskaan aiemmin ole ollut, tuntuu oudolta että se näin yhtäkkiä "puhkeaisi". Osaisikoan kukaan neuvoa mitä tämä voisi olla ja meneeköhän tämä itsestään ohi, lääkäriin en mielellään lähtisi...

Miehellä taisi olla hiukan liian iso. Kyllä ekakerralla miehen olisi pitänyt olla vähän hellävaraisempi. Kutina voi viitata sukupuolitautiin, jos vaikka otit suihin.

Ei miehelle ollut mielestäni liian iso,2 koska yhdyntä sujui helposti pientä kipua lukuunottamatta. Suurin kipu aiheutui kyllä ehkä miehen antaessa minulle suuseksiä ja hänen "hyväillessä" minua käsin, ja juuri tämä kipu sijoittui klitoriksen ja virtsarakonalueelle... Nytkin kutina on juurikin enimmäkseen tällä alueella... Ja taudista ei minusta edelleenkään voi olla kyse, koska en ottanut suihin ja yhdynnässä käytimme kondomia. Onko kenelläkään ollut samanlaisia oireita ja miten ne paranivat?

Kutina viittaa hiivaan, muut kivut ei. Hiiva voi tulla kun mies on nuollut sinua (joillakin ihmisillä on hiivaa suussa). Muutenkin mies voi siirtää likaisilla käsillään sinulle minkä tahansa pöpön alapäähän. Kutinaan voit ensin kokeilla ihan gynophilus- tai gynolact-puikkoja, joita saa apteekista. Niistä ei ole ainakaan haittaa.

Oliko kädet, suut, alapäät pesty ennen touhuja? Tuo kuulostaa kyllä ihan tavalliselta. On normaalia että on ennen ei sukupuoliyhteydessä ole ollut, bakteeritasapaino heittää ja oireilu on juuri tuota kuten kuvailit. Yhdynnän jälkeen on myös ehdottoman tärkeää pestä alapää. Vessassakäynti ja vedenjuominenkaan eivät olisi pahitteeksi. Sinulla voi nyt olla hiivaa tai ihan tulehdustakin. Virtsatiet ovat hirmu herkkiä tulehduksille. Suosittelisin lääkärissä käyntiä, jos vaikka on tuo tulehdus. Hiivaan saat lääkkeen ilman reseptiäkin. Maitohappobakteerit voivat myös jeesata bakteeritasapainoa emättimessä. Ja jos saat antibiootin, muista syödä maitohappobakteereja koska muuten voit saada siitäkin hiivan.

Mulla aiheutti e-pillerit lateksiallergiaa. Eli pilsujen aikaan ei voinut käyttää kortsua, kun heti oli paikat verillä ja hellänä. Niinpä luovuin pillereistä ja nyt taas kestän kondomia. Ihme juttu.