Apua, auttakaa (huutonetistä) iso moka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Mä oon nyt ilmeisesti mokannut oikein kunnolla, ainakin mun pahin painajaiseni toiteutui.
Laitoin paljon vaatteita myyntiin huutonettiin, pesin, silitin ja valokuvasin ne. Sitten laitoin ne kaappiin hyllylle viikattuina odottamaan huutoja. Laitoin ne siis eri kaappiin, kuin missä käyttövaatteeni ovat. Samalla siivosin koko vaatehuoneeni, heitin roskiin vaatteet, joita en enää käytä ja jotka ei kelvanneet enää myyntiinkään. Ja kaikki piti olla hyvässä järjestyksessä ja hallinnassa siis myydyt vaatteet piti olla helposti otettavissa, kun postituksen aika koittaisi yms.

Mutta nyt... Myymän paita meni kaupaksi ja lähetin ostajalle tilineroni ja ostaja maksoi paidan, joten menin sitä sieltä kaapista hakemaan, mutta sitä paitaa ei ole missään, siis ei missään... Mä en voi ymmärtää... Olen koko kodin käynyt läpi, etsinyt ihan joka paikan, mutta ei, ei sitä vaan löydy. Miten näin voi edes käydä? Siis ihan itkua vääntäen olen joka paikan hakenut, kun tosissaan kaiken piti olla järjestyksessä ja myynnin sujua kuin rasvattu.

Ainoa mitä tulee mieleen, niin oonko voinut olla niin idiootti, että olenkin juuri sen paidan laittanut epähuomiossa sinne roskiin menevien vaatteiden joukkoon. En tosin ymmärrä miten niin olis voinut käydä... No joka tapauksessa, mitä ihmettä nyt teen? Hävettää, harmittaa, itkettää ja vaikka mitä. Miten oon voinut kämmätä näin?!! :( :o

Mä olen kans "ostanut" kadonneen paidan. Tai en ehtinyt vielä sitä maksaa kun myyjä ilmoitti ettei löydä sitä mistään. Kyseli et jos oon ehtinyt maksaa , maksaa sen mun tilille takaisin

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
Mä olen kans "ostanut" kadonneen paidan. Tai en ehtinyt vielä sitä maksaa kun myyjä ilmoitti ettei löydä sitä mistään. Kyseli et jos oon ehtinyt maksaa , maksaa sen mun tilille takaisin

Mut miten vaatteet voi noin vain kadota? No, lohduttavaa sinänsä etten ole ainoa näin suuri typerys, jolle näin käy... :ashamed:

No, sitten vaan kaunista ja pahoittelevaa sähköpostiviestiä kirjoittamaan, ja tietenkin palautat rahat välittömästi. Selität asian ja pyydät anteeksi. Saatat saada negan, mutta etköhän siitä selviä. :)

Lähetä ostajalle uusi sähköposti, selitä asia ja palauta rahat. Kysy myös, haluaako hän vaivannäöstään muuta korvausta. Jos paita ihmeen kaupalla jostain myöhemmin löytyy ( niin kuin luulen), lähetä se ostajalle ja ilmoita, että voi makssaa siitä mitä haluaa tai voi olla maksamatta. Saat reilun myyjän maineen, eikä siinä kuitenkaan omaisuuksista ole kyse.

Noin siis minä toimisin. T: "kokenut" kaksi tavaraa huutiksessa myynyt

Miulle kävi pari viikkoa sitten samalla tavalla.Rupesin illalla ottamaan pussia esiin että aamulla vien postiin.Ei löydy mistään, joka paikan kolusin.Muistin että poikani oli vienyt roskiksia ja ei kun roskapönttöä tonkimaan.Siinä ne olivat päällimmäisenä..Luojan kiitos =) Säikäytti kyllä tosi pahasti.Kerkesin jo miettiä että mitä minä ostajalle annan vastineeksi, kun olen vaatteet hävittänyt :ashamed: Onneksi löyty, ja nyt laitan niin korkealle ettei enää moista tapahdu :laugh:

Minusta tuo korvauksen tarjoaminen ei ole tarpeen.
Siis tietenkin rahojen palautus kera selityksen ja pahoittelun. Jos saa negan palautteen, niin silloin selvitystä siihen alle, että miksi negaa on saanut. Ei sen kummempaa.
Neutraalin palautteen saanti on todennäköistä, mutta minkä sitä virheelleen voi.

Yhteistyössä