apua,auttakaa mua testin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varovainen toivoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varovainen toivoja

Vieras
tein äsken raskaustestin ku menkat on myöhässä,tissit kipeet ja iltasin palelee,mahaa on vihlonu sillon tällön..mun menkat on kyllä epäsäännölliset jne mutta yks asia mikä vaivaa toi testi minkä tein on vanhentunu,että tulokseen ei voi luottaa,käyn kyllä tänään apteekistä tuoreen testin mutta tän vanhan testin mukaan oisin raskaana (?)

kuva on aika huono en saanu tarkempaa mutta ihan kaks viivaa tuli..en tiiä sitte ku oli vanha testi että voisko se näyttää virheellisen tuloksen,ilmeisesti koska niissä on toi päiväyskin...

Munkin menkat myöhässä yhden päivän ja onnesta soikeena tein testin ja tulos negatiivinen =( Yleensä ei koskaan mene yli menkat. Nytkö sitten vähä pitkittyy vai voisko tulos olla toinen parin päivän päästä?

Ja ap; etköhän ole raskaana =) Jos negaa olisi näyttänyt, niin sitten vanha testi voisi olla viallinen, mutta kerran positiivista näyttää, niin eiköhän ole lykästänyt =)

no nyt onnistu linkitys mutta toi kuva on tosi sumea,mut ihan selkeästi on kaks viivaa...voi jestas jos toi oikeesti pitäis paikkansa,7 vuoden yritys ois tuonu vihdoin tulosta,ikinä en oo testeihin saanu muutakun kontrolliviivan

mä oon ihan sekaisin,en voi uskoa,kyllä mun on pakko hakea vielä testi apteekista...tosiaan ollaan seittemän vuotta yritetty,käyty koeputkihedelmöityksessä jne ja nyt sitten kun sain painoa alas ja oli ns muuta ajateltavaa ni tämmönen tulos pätkähti :D

Jokos olet pissannu? Ois niin kiva kuulla positiivinen tulos :) Itse myös odotin plussaa jotain 3 vuotta ja kyllä se kahen viivan näkeminen sit kaiken odottamisen jälkeen oli ihana tunne =)

Yhteistyössä