M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taas näitä:Kuule: jos siinä on kaks viiva se on plussa, okei? Koska te oikein opitte sen...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:ja siis minä oon apoon täällä joskus kertonu että 7 vuotta ollaan yritetty,tosiaan koeputkessa käyty ja kokeiltu hormonihoitoja.mitään vikaa ei kummassakaan oo ollu,mulla on vaan ylipainoa mutta nyt oon saanu pois jonkun verran ni ilmeisesti se teki tehtävänsä :heart: mä olen ihan sekaisin onnesta!
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:ja siis minä oon apoon täällä joskus kertonu että 7 vuotta ollaan yritetty,tosiaan koeputkessa käyty ja kokeiltu hormonihoitoja.mitään vikaa ei kummassakaan oo ollu,mulla on vaan ylipainoa mutta nyt oon saanu pois jonkun verran ni ilmeisesti se teki tehtävänsä :heart: mä olen ihan sekaisin onnesta!
Oi, ONNEA!
Onko teillä ennestään lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:onnea!
toivon sulle ihanaa raskautta!!!!
jotenkin liikuttavaa vieraallekkin että tälläinen onni teille monen turhauttavankin vuodenjälkeen. =)
ihana uutinen!
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:ja siis minä oon apoon täällä joskus kertonu että 7 vuotta ollaan yritetty,tosiaan koeputkessa käyty ja kokeiltu hormonihoitoja.mitään vikaa ei kummassakaan oo ollu,mulla on vaan ylipainoa mutta nyt oon saanu pois jonkun verran ni ilmeisesti se teki tehtävänsä :heart: mä olen ihan sekaisin onnesta!
Oi, ONNEA!
ei,tää ois ensimmäinen
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:ja siis minä oon apoon täällä joskus kertonu että 7 vuotta ollaan yritetty,tosiaan koeputkessa käyty ja kokeiltu hormonihoitoja.mitään vikaa ei kummassakaan oo ollu,mulla on vaan ylipainoa mutta nyt oon saanu pois jonkun verran ni ilmeisesti se teki tehtävänsä :heart: mä olen ihan sekaisin onnesta!
Oi, ONNEA!
ei,tää ois ensimmäinen
Ihanaa! Nyt ei muutakuin paljon onnea alkumetreille :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ei vitsi![]()
![]()
![]()
Onnea, ihanaa :flower:![]()