APUA! Ei voi olla totta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Harmaana";25239420] Ja selän osalta olen kyllä jo luovuttanut. Kaikki jumppa ja fysioterapeuttien ohjeet ei auttanut. Kun se selkä vaan on niin mahottoman kipeä, että nukkumisesta ei tahdo tulla mitään.[/QUOTE]

Auttaisiko osteopaatti?

Kerron tänne nyt tämän tarinan jatkonkin, vaikka ei se niin mukava olekaan...

Kävin tänään tutulla lapsettomuusklinikalla alkuraskauden ultrassa (kun siellä on alussa ultrattu nämä kaikki muutkin).

Lapsettomuusajoilta tuttu lääkäri pyöritteli ja pyöritteli ultra-anturia tuossa mahan päällä ja se tuntui kestävän ja kestävän... Lopulta sanoi, että ei hän täältä kyllä nyt sikiötä löydä. Sikiöpussi oli kyllä ja siinä ilmeisesti vettäkin, mutta ei sikiötä laisinkaan.

Luultavasti siis tuulimuna. Lääkäri halusi odottaa vielä viikon ja varmistaa tilanteen, mutta itse olen kyllä jo luovuttanut.

Miten näin voi käydä? Mulla on ollut kaikki tyypilliset raskausoireet: nännit on kipeät ja koko rinnat arat, voin lievästi pahoin, mua väsyttää ja paleltaa. Eikä vauvaa olekaan...

Nyt vaan itkettää... En oikeastaan ollut tajunnutkaan kuinka paljon olin alkanut jo rakastaa tätä ihmeellistä/uskomatonta lahjaa, joka meille annettiin... Ja joka nyt otettiin pois.

Otan osaa AP :(
Mutta voipi sinullekkin käydä vielä niin iloisesti että vauva tulee kumminkin. Kävin itse varhaisultrassa kun vikkoja 6+, ja lääkäri teki saman löydän kuin sinulla, ja käski tulla 2vk päästä uudestaan. No sitten kahden viikon kuluttua oli eri lääkäri joka löysi heti 8vk sikiön ja ihmetteli miksei toinen lääkäri ollut nähnyt jo 6vk:lla. Tuo 2vk odotus oli kyllä tuskaa, ja olin jo asennoitunut tuulimunaan, olin ihan ymmyrkäisenä miehen kanssa kun saatiin kumminkin vauva. Nyt tuo "tuulimuna" 2v2kk :D
Onko sinulla vielä raskausoireita?

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25365432:
Otan osaa AP :(
Mutta voipi sinullekkin käydä vielä niin iloisesti että vauva tulee kumminkin. Kävin itse varhaisultrassa kun vikkoja 6+, ja lääkäri teki saman löydän kuin sinulla, ja käski tulla 2vk päästä uudestaan. No sitten kahden viikon kuluttua oli eri lääkäri joka löysi heti 8vk sikiön ja ihmetteli miksei toinen lääkäri ollut nähnyt jo 6vk:lla. Tuo 2vk odotus oli kyllä tuskaa, ja olin jo asennoitunut tuulimunaan, olin ihan ymmyrkäisenä miehen kanssa kun saatiin kumminkin vauva. Nyt tuo "tuulimuna" 2v2kk :D
Onko sinulla vielä raskausoireita?

Apua!!! Voiko noinkin käydä...
Nyt mua jännittää tuo uusintaultra vieläkin enemmän.

Mulla on ihan täydet raskausoireet edelleen. Ympäri vuorokauden sellainen pieni kuvotus, rinnat on tosi piukeet ja arat, iltaisin väsyttää hirveästi, paleltaa jne. Ihan samat oikeet kuin aikaisemmissa raskauksissa.

Eikä mitään vuotoa tms ole ollut. Ei mitään mikä voisi kertoa siitä, että kaikki ei ole hyvin... Siksi tuo tämän aamuinen ultra olikin niin shokki.

Seuraavan kerran menen ultraan 13.1 ja se jännittää nyt ihan hirveästi

Äsken työpaikan vessassa paperiin tuli verta ja alavatsaa koskee
Taitaa lähteä tulemaan pois itsekseen...
Miehelle soitin ja itkin vähän
Vaikka kyllähän se viime viikoinen ultra jo pahalta näytti, niin silti nyt ihan turta olo

Yhteistyössä