V
"vierailija"
Vieras
Olen yrittänyt etsiä aiheesta keskustelua mutta en löydä mistään. Alan jo olla epätoivoinen kun sukuun alkaa nuita vauvoja putkahdella ja nolaan itseni kerta toisensa jälkeen kaikissa ristiäisissä ja sukujuhlissa. En vaan yhtään osaa olla luonteva vauvojen kanssa. Nolottaa, tuntuu että kaikki muut osaa. Tykkään vauvoista ihan kamalasti mutta en vaan osaa olla niiden kanssa, pitää sylissä, jutella, tai mitään. Haluaisin niin paljon osata!! Uskon kyllä että kokemuksen myötä opin mahdollisten omien lasteni kanssa olemaan mutta siihen menee vielä piiitkä aika. Siinä ajassa minulle ehditään kyllä tarjota useaan kertaan vauvaa syliin, kauhulla odotan jo seuraavaa kertaa. Ihan lähipiirissä/lähellä asuvia vauvoja ei kuitenkaan ole, siis ketään jota voisin hoitaa ja sitä kautta saada varmuutta, ei siis ketään, olisikin. Olen yrittänyt lukea vauvakirjojakin mutta niissä on vaan vauvanhoidosta äidin näkökulmasta. Mutta entä miten minä olen vauvan kanssa,pidän häntä, puhun hänelle, niin että hän viihtyy sylissäni, kun se ei tule minulta luonnostaan? Auttakaa minua ihanat äidit. Olisiko teillä jotain vinkkejä! Tunnen itseni todella typeräksi kysellessäni tällaisia. Olen 17. Haluaisin myös tietää miten vieraan vauvan saa hymyilemään. Olisin todella kiitollinen vinkeistä!