Apua,että tämä oli jo NOLOA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA

Vieras
Olin kaupassa,kassajonossa siinä sitten pääsi ISO pieru (en voinut millään pidätellä,se vaan tuli) ja hajutkin oli TOSI karseat :(:( Minun etupuolella oli AINAKIN 10 ihmistä!!!!Arvatkaa vain kuinka paljon minua hävetti,siinä sitten naamapunaisena yritä olla ja katella muualle että en se minä ollut...!!!!En IKINÄ ole näin paljoa saanut hävetä:(:(:(:(:(

mua niin ärsyttää ku oltiin tos pari pvää sitte h&m:n lastevaateosastolla ja sit katoin yhen naisen vieres vaatteita. sit se päästi kauheen pierun ja se katto heti mua, vaik oikeesti sehän en minä ollut :D Sit alko naureskelee kaverinsa kans ja se joka pieras katto oikeen mua sillee et mä se olin :DD ei kehannu ees kaverillensa myöntää.
sanoin vaa et minä se en ainakaan ollut mitä kyyläät, sit se vaan et "no en se mäkää ollu"

joo salee... kuulin kyl :D

HUPS! :)
En tiiä lohduttaako, mutta pidät sitä itse pahempana asiana kuin kukaan muu joka todisti tilannetta. Ei se rikollista ole kuitenkaan :) Miten muut reagoivat? Mahtoivatkohan edes huomata tai tajuta että olet sinä?

vahinkoja sattuu kaikille. Mutta entäpä, jos joku piereskelisi ihan huomaamattaan aina, kun sattuu pierettään? Mun anoppi on sellainen, ei sit yhtään pysty pidättää ja on kuin ei huomaiskaan. Noloa se on juhlissa. Kotioloissa sen jo on oppinut hyväksymään, ei sitä muuksi muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja APUA:
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Mies mut nolas kun oltiin kassalla, ite päästi pierun ja tuuppas sitten minua että lopeta nyt |O :ashamed:

Olisit tuupannut miestäsi takaisin ja sanonut että sähän siinä pieraisit en minä!

No eipä siinä tullu mieleen alkaa väittelemään, vähin äänin vaan kaupasta pihalle

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
vahinkoja sattuu kaikille. Mutta entäpä, jos joku piereskelisi ihan huomaamattaan aina, kun sattuu pierettään? Mun anoppi on sellainen, ei sit yhtään pysty pidättää ja on kuin ei huomaiskaan. Noloa se on juhlissa. Kotioloissa sen jo on oppinut hyväksymään, ei sitä muuksi muuta.

Se on hyvä, että aina on anoppi , jota voi syyttää kaikesta ja kertoa siitä nolkoja juttuja.

No onhan tuo varmasti noloa ap:n kannalta, muiden kannalta koomista :)
Kerran olin äitini kanssa kaupassa ja nenääni pisti pierunhaju ja aloin äidille nauramaan että kuka täällä paskoo. Äidin ilme paljasti syyllisen eli hän itse rupsutteli.

Yhteistyössä