Apua,että tämä oli jo NOLOA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja APUA:
Olin kaupassa,kassajonossa siinä sitten pääsi ISO pieru (en voinut millään pidätellä,se vaan tuli) ja hajutkin oli TOSI karseat :(:( Minun etupuolella oli AINAKIN 10 ihmistä!!!!Arvatkaa vain kuinka paljon minua hävetti,siinä sitten naamapunaisena yritä olla ja katella muualle että en se minä ollut...!!!!En IKINÄ ole näin paljoa saanut hävetä:(:(:(:(:(

HEH,olisit kääntyny taakse ja sanonu että "älä yhtään häpee,on mullekki joskus noin sattunu" ;)

Minun kotonani on aivan kamalaa pieruhuumoria alvariinsa.

Äitini päästelee äänettömiä hajupommeja, ja sitten nauraa hytkyttelee varmaan vartin.
Isä päästelee naukuvia pieruja, mitä pitempikestoinen, sen parempi.

Meillä käy äidin sukulaisia vierailulla, niin eikö yksikin jätä jälkeensä hirveät kaasunlemut, kun poistuu. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Mies mut nolas kun oltiin kassalla, ite päästi pierun ja tuuppas sitten minua että lopeta nyt |O :ashamed:

Mun veljen vaimo harrastaa tota... Se osaa pieraista silleen äänettömästi, mutta sitten se haju... JÄRKYTTÄVÄ, pahinta mitä olen koskaan haistanut! Joten kaupassa, kun rakas sukulaiseni päästää tällaisen äänettömän tainnuttajan, niin häviää nopeasti seuraavaan hyllyväliin ja jättää kuulemma miehensä (mun veljeni siis) siihen hajun keskellä jotta kaikki varmasti luulisivat että se mies on se haisunäätä! Törkeetä, eikö? :D

Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja APUA:
Olin kaupassa,kassajonossa siinä sitten pääsi ISO pieru (en voinut millään pidätellä,se vaan tuli) ja hajutkin oli TOSI karseat :(:( Minun etupuolella oli AINAKIN 10 ihmistä!!!!Arvatkaa vain kuinka paljon minua hävetti,siinä sitten naamapunaisena yritä olla ja katella muualle että en se minä ollut...!!!!En IKINÄ ole näin paljoa saanut hävetä:(:(:(:(:(

HEH,olisit kääntyny taakse ja sanonu että "älä yhtään häpee,on mullekki joskus noin sattunu" ;)

:laugh: Reilu.

Mulla oli noloa, kun raskausaikana vauvan pää paino loppu viikoilla peräsuolta niin pääsi niitä paukkuja tahtomattani ihan missä vaan. :/ Onneks vaiva loppui samoin tein kun synnytin. Noloa se oli kuin mikä kun koko ajan tuntu et rutisi.

Kaupassa kerran kävin hyllyjen välissä pieraisemassa, kun siellä ei ollut ketään.. Niin eikös siihen joku nuori nainen tunge samantien nenänsä kanssa, kun myrkyn haju tuntuu vahvana! Vähän nolona häivyin paikalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Mies mut nolas kun oltiin kassalla, ite päästi pierun ja tuuppas sitten minua että lopeta nyt |O :ashamed:

Mun veljen vaimo harrastaa tota... Se osaa pieraista silleen äänettömästi, mutta sitten se haju... JÄRKYTTÄVÄ, pahinta mitä olen koskaan haistanut! Joten kaupassa, kun rakas sukulaiseni päästää tällaisen äänettömän tainnuttajan, niin häviää nopeasti seuraavaan hyllyväliin ja jättää kuulemma miehensä (mun veljeni siis) siihen hajun keskellä jotta kaikki varmasti luulisivat että se mies on se haisunäätä! Törkeetä, eikö? :D

Tosi törkeetä :o :laugh:

Meillä oli lapsena ala-asteella joku tilaisuus liikkasalissa. Alkoi aivastuttamaan ihan hirveästi, yritin sitten käsillä hiljentää ääntä. Eiköhän se sitten lopulta kuulostanut ihan siltä kuin olisin pierassut :) Ja kaikki tuijotti, mä katselin pokkana muualle. Että mua nolotti, sen jälkeen olen rohkeasti aivastellut paikassa kuin paikassa.

Yhteistyössä