Ai prlkl kun kilahdin tänään kauppakeskuksen parkkihallissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olimme vauvan kanssa kauppakeskuksessa, kotiin lähdössä. Kun olimme päässeet autolle, vauva heräsi ja piti saada maitoa heti. Syö sekä korviketta että tissiä, mutta oli siinä helpompaa antaa korviketta, varsinkin kun vauva syö lämmittämätöntäkin.

Takaovi oli auki kun syötin vauvaa pullosta. Parkkipaikka oli tosi kapea, autoni ovi meni naapuriparkkipaikan puolelle. Ympärillä oli tyhjää tilaa vaikka kuinka, niin eikös juuri siihen viereen piti alkaa jonkun tunkea. Ei odottanut että olisin lähtenyt, ei mennyt muualle vaan tunkemalla tunki, kuskina olevan naisen mies tuli vielä autosta ulos , seisoi autoni perän kohdalla, ja vain tuijotti sanomatta mitään. Olisi voinut edes kysyä olenko lähdössä kohta tms., ei mitään, tuijotti vain, ja nainen tunki autollaan väkisin viereeni. Siis siihen ei todellakaan mahtunut, koska olin tiellä.

Lopulta minun oli pakko lopettaa vauvan syöttäminen, kun näytti että nainen meinaa motittaa minut oveni väliin, oli 5 cm päässä, ja tunki vaan, vaikkei millään olisi mahtunut. Minä en myöskään saanut ovea enemmän kiinni.

Sanoin, että voisivatko mennä toiseen parkkiruutuun, kun syötän vauvaa, ja ympärillä on tyhjiä paikkoja. Mies tiuskaisi että pidä v***u pääsi kiinni. Ennenkuin huomasinkaan, kilahdin aika totaalisesti ja päästin suustani kirosanoja minäkin, sitten lähdin paikalta hippulat vinkuen.

Siis näkivät että syötän vauvaa, ja ettei viereiselle parkkipaikalle mahdu kun oveni on auki. Ja tyhjää parkkitilaa oli muualla vaikka kuinka, esim. heti vastapäinen paikka oli vapaa, ja monta muuta.

Taidan olla turhan kireänä yövalvomisten aiheuttamasta väsymyksestä, kun niin räjähdin. Mutta kamalan törkeää käytöstä minusta kys. vanhemmalta pariskunnalta, ihan oikein niille että ärjyin. Käytöstavat oli hukassa ehkä minullakin, mutta mielestäni ko. pariskunnalla vielä enemmän.

Sympatiat sulle. Meitä on todellakin niin moneen junaan, että ei voi muuta kuin ihmetellä joskus muiden ihmisten aivoituksia. Taisivat olla joitain "alemman yhteiskuntaluokan" hiihtäjiä...

Oikein hienosti tehty! :) Oishan nekin asiallisemmin käyttäytyä, mutta tuo pidä v.. pääs kiinni niin kertoo aika paljon niistä.

Hyvin tehty. Voi kun itsekin uskaltaisin olla samanlainen!

Alkuperäinen kirjoittaja viears:
Minäkin kilahdin kerran parkkihallissa kun joku idiootti piti vaan auton ovea auki, enkä päässyt ajamaan ruutuun

Joo mutta tuskin sinä siihen kuitenkaan väkisin tungit, varsinkaan jos näit että siellä ruokitaan lasta, ja jos tyhjää tilaa oli muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Minäkin kilahdin kerran parkkihallissa kun joku idiootti piti vaan auton ovea auki, enkä päässyt ajamaan ruutuun

Mikä oli syynä? Syöttikö vauvaa vai mitä?

Piruuttaan. Miksi sinä muuten syötit vauvaa ovi auki ja itse pihalla? olisit voinut itsekin istua autossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Siis en nyt yhtään tajua miksi sitä vauvaa piti syöttää ovi auki? Ehkä pitäisi nähdä jokin kaaviokuva tilanteesta.

No en minäkään tajua. Jos annan reissun päällä tissiä vauvalle, ni en mä silloinkaan auton ovi auki sitä syötä. Ei mun tissit oo niin isot, ettei auton ovi mahtuis kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :

Mikä oli syynä? Syöttikö vauvaa vai mitä?

Piruuttaan. Miksi sinä muuten syötit vauvaa ovi auki ja itse pihalla? olisit voinut itsekin istua autossa?

Minä en ole syöttänyt vauvaa ovi auki ja itse pihalla, sillä en ole ap. Tosin olen kyllä joskus saanut mulkaisuja, kun lapsen pakkaaminen turvaistuimeen on jonkun mielestä kestänyt liian kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Siis en nyt yhtään tajua miksi sitä vauvaa piti syöttää ovi auki? Ehkä pitäisi nähdä jokin kaaviokuva tilanteesta.

No en minäkään tajua. Jos annan reissun päällä tissiä vauvalle, ni en mä silloinkaan auton ovi auki sitä syötä. Ei mun tissit oo niin isot, ettei auton ovi mahtuis kiinni.

Omatekoinen mammografia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja lol:
"Älkää parkkeeratko siihen parkkiruutuun koska MINÄ syötän MINUN vauvaani ja MINÄ pidän autoni ovea auki eikä siihen ruutuun saa ajaa!"

Joo mutta ei tarvitse väkisin tunkea!Siis minä en aluksi edes huomannut autoa, vasta kun se alkoi jo tunkea siihen viereen. Siinä vaiheessa kun huomasin, en enää edes kunnolla mahtunut pois oven välistä. Jos olisivat odottaneet kauempana, olisin voinutkin lähteä alta pois. Mutta väkisin tunkeminen ärsytti, ja varsinkin tuon miehen sanat, pidä V***U pääsi kiinni.

"Älkää parkkeeratko siihen parkkiruutuun koska MINÄ syötän MINUN vauvaani ja MINÄ pidän autoni ovea auki eikä siihen ruutuun saa ajaa!"

tekstistähän käy ilmi, että vapaita paikkoja oli runsaasti. Kummallista porukkaa nykyään, kun ihan hiventäkään huomavaisuutta ei viitsitä suoda. Ei minulle tulisi mieleen motittaa toista oli syy oven auki pitämiseen mikä vaan. Ja yllä oleva kirjoitus kuvastaa hyvin, kuinka sydäömen sivistys on yhä harvinaisempaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:

Omatekoinen mammografia :laugh:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ihmettelen kyllä, että miksi piti siihen tunkia kun kerran tilaa oli muuallakin.

Mutta mäkin ihmettelen, että miksi se ovi piti olla auki kun syötit?

Samoja mäkin ihmettelen. Ja lisäks vielä sitä et jos ap asiallisesti tiedusteli et voiko ajaa muualle niin vastaavat riitaa haastamalla. Tollanen ärsyttää.. Mutta toisaalta, en mä tiedä kuinka asiallisesti ap kysyi :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo mutta ei tarvitse väkisin tunkea!Siis minä en aluksi edes huomannut autoa, vasta kun se alkoi jo tunkea siihen viereen. Siinä vaiheessa kun huomasin, en enää edes kunnolla mahtunut pois oven välistä. Jos olisivat odottaneet kauempana, olisin voinutkin lähteä alta pois. Mutta väkisin tunkeminen ärsytti, ja varsinkin tuon miehen sanat, pidä V***U pääsi kiinni.

niil tais olla sellanen vitutuspäivä ja piti tehä vartavasten kiusaa.

Yhteistyössä