Apua hirveään mustasukkaisuuteen/huonoon itsetuntoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tuo isäntäkin tykkää seurailla nättejä tyttöjä, missä niitä nyt näkyykin. Tosin niin teen minäkin :D Mua se ei vaan haittaa ollenkaan.

Mutta tärkeimpänä pointtina tässä minusta onkin se, että se on kaikista naisista valinnut juuri sut =)

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Pitäisköhän sun panna äijä vaihtoon ja aloittaa uuden kanssa puhtaalta pöydältä? Pettäjä on yleensä aina pettäjä.

En sanoisi noin. Itse aikoinani petin eksää kun " en voinut vastustaa kiusausta" ja nykyään en IKINÄ IKINÄ voisi tehdä niin miehelleni. Tajuan nyt että suhteessa olisi pahasti jokin vialla jos olisi tarvetta pettämiseen joten selvittäisin asian mieheni kanssa. Teeppä sinäkin niin omasi kanssa.
Eli kerrot rehellisesti että asia kalvaa sinua ja et täysin luota häneen.

Mutta anna hänelle mahdollisuus, silloin kun hän petti, oliko suhteenne vielä "vakavalla" pohjalla?
Vaikka eihän se tietenkään tosi asiaa muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Eikö kenelläkään ole kokemusta tai neuvoja :( ? onko mun mies ainoa laatuaan?

Järkyttävää käytöstä mieheltä.Eikä todellakaan ole normaalia.
Kukaan täyspäinen aikuinen mies ei käyttäydy tuolla tavalla!

Eihän sun mies kunnioita sua lainkaan! Ensin pettää,sitten kyttää jokaista kaunista naista avoimesti yms yms.Mä en tuollaista ukkoa kattelis.Ihan oikeasti.

Itellähän on jokainen mies katellu muita naisia. Nykyinenkin puhuu aina muista naisista jopa entisistään että kuinka ne on oikeesti kauniita. Enpä kuule minusta puhuttavan tälleen,Eikä se tunnu hyvältä.Ja siis todellakin kyllä oikeesti moni mies kääntyy katsomaan kauniin naisen perään, jotku tekee sen avoimesti ja jotku taas salaa vilkasee mutta jokainen mies kyllä huomaa kauniin naisen. Itse en ole ruusu mutta kukkii se pottukin. :) Eikä itsetunto ole korkeimmillaan mutta yritän. Vaikka kylläkin mustat sukat esiintyy ahkerasti mutta olen yrittänyt hillitä niitä :) Mutta tuo että jos toinen vain keskittyy ulkonäköön ni voi elämä! Entä sitten jos tulet raskaaksi? Siinä tulee kiloja eikä ne heti välttämättä lähde pois.. Ei nuin! Ei ulkonäkö ole kaiken a ja o. Sisin on tärkeä. Itse en muita miehiä katsele, mieheni omistaa silmänikin. :) Ja miehesi on turha vihoitella siitä ettet luota, itse on sen saanut aikaan! Itse tutkiin entiseni puhelimen välillä koska hän puhtaasti valehteli minulle vaikka tiesin totuuden, ja puhelimesta löysin lisää totuuksia. (joo tiedän ettei se ole reilua ja että se oli todella väärin, mutta ei jäänyt muita vaihtoehtoja kuin ottaa itse asioista selvää koska toinen vain valehteli.)Ja ei tuokaa mene nyt oikein et kerran pettäjä,aina pettäjä. Se pitää ihmisten muistaa että me kasvetaan vuosi vuojelta ja viisastutaan, me muututaan ajan mukana. Ihmiset voi muuttua! Ja virheistään voi ottaa opikseen!

En itse olisi miehen kanssa, jolla olisi tarve muita naisia katsella.

Ihanko tosissasi sanot että kuljet laput silmillä etkä huomaa kivan näköisesti pukeutuneita miehiä taikka muuten vaan miellyttävän näköisiä sellaisia?

Kyllä mä ainakin myönnän ihan suoraan näkeväni ympärilläni olevia "muita" miehiä. Se että katselee on aivan toinen juttu kuin se että niiden kansa tekee sitten jotain muuta.

Yhteistyössä