Mitä mieltä: mies chattaa Facebook-kaverin kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmäkö

Vieras
eli siis mies petti ja valehteli TOODELLA paljon suhteen ekana vuonna. Petti ihan kunnolla ja lisäksi oli monta pienempää "säätöä". Saimme asiat setvittyä parisuhdeterapian avulla, mutta monta kertaa olen tolkuttanut miehelle, että yksikin vale tai epämääräinen juttu niin luottamus murenee hetkessä.

no nyt sitten eräs päivä katsoin miehen facebook-kavereita ja tuumasin miehelle, että "onpa tuo tiina kaunis nainen, onko se sun entinen luokkakaveri", johon mies, että "on". Mies tietää että olen hieman bi-henkinen fantasioissa ja sitten seuraavan kerran sekstatessa mies kertoi, että "kuvittele että mä kourin sen tiinan persettä". Naureskelin vaan miehelle, kun tuon tiinan piti olla yläasteaikainen luokkakaveri, näin ymmärsin miehen puheista, koskaan hän ei nimittäin siitä ole puhunut..

tänään sitten huomasin että mies chattaa facebookissa jonkun kanssa. menin miehen selän taakse katsomaan ja se tiinahan siellä oli. vaihtoivat kuulumisia. kysyin, onko mies vaihtanut kuulumisia tämän tiinan kanssa enemmänkin, johon mies sanoi epämääräisesti "en muista". Pyysin miestä näyttämään postilaatikkonsa ja siellähän oli piiiitkät viestiketjut näiden kahden välillä. Ei mitään kummempaa, mutta sellaista flirttailevaa "mitäs komee raksamies nykyään tekee" ja mies naiselle "miten tuollainen pieni hentoinen nainen siellä isossa maailmassa pärjää" jne.. Mies kyllä kertoi että on kihloissa.

mä loukkaannuin. johtuen ehkä aiemmista kokemuksista, mies tosiaan on pettänyt luottamukseni monesti suhteen alussa. tiedän että nyt mies ei ole pettänyt, sillä tuo nainen asuu nykyään Ruotsissa. mutta olenko liian mustasukkainen kun loukkaannuin? nainen on todella kaunis, hyväkroppainen jne - juuri sellainen josta mies tykkää.

mies ehkä vähän säikähti loukkaantumistani ja yritti selitellä. en jaksanut nyt kuunnella.

Jos kaveri on aiemmin pettänyt niin sellaseen ei voi luottaa. Suhde poikki jos pettää! Maailma on täynnä hyviä, uskollisia miehiä. Vain typerät naiset tyytyy noin vähään. Ala arvostaa itseäsi niin (tuleva, parempi...) mieskin arvostaa sua. Tai joutuu pihalle.

jos se on tosiaan vanha kaveri ni ei syytä huoleen,niil voi olla ihan oma huumori ja koulumuistoja. seksin aikana en haluis mitään kommentteja mut miehes varmaan luuli olevansa avulias sua kohtaan ku toi sun kehuman naisen esiiin siinä yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRAplain:
Kaiken muun olettaisin olevan viatonta flirttiä. Tuo vain kummeksuttaa, että sen piti siitä alkaa makkarissa puhumaan. Että oliko tarkoituksena miellyttää sinua vai itseään. Juttele sen miehesi kanssa.

en tosiaan usko että mies sitä myöntäisi vaikka olisi tarkoitus ollut vain miellyttää itseään.. aika kuumana se kävi silloin kuitenkin.

Mieti haluatko olla miehen kanssa joka on kiimoissaan toisesta naisesta?! Ja puhuu hänestä teidän rakastellessa. Tai miehen tyydyttäessä tarpeitaan, haaveillen toisesta... Ei siis rakastelua... Haluaisitko miehen joka todella rakastaa sua? Arvostaa sua? Pitää SUA maailman kauneimpana ja ihanimpana Naisena, niin ettei muut ole mitään? Ja hän ilmaisee sen teoillaan ja puheillaan. Ja seksi on todellista Rakastelua, ihanaa ja tyydyttävää niin henkisesti kuin fyysisesti. Eikä ikinä edes vilkuile muita naisia, saati tuollaista... Likaista... Puhun kokemuksesta. Nykyään olen ollut vuosia naimisissa miehen kanssa joka osaa rakastaa. Ennen sain ihan nuoresta olla miesten himojen kohteena kun olin "niin kaunis" muiden mielestä, itse vihasin ulkonäköäni koska se herätti/herättää muiden huomion enkä halunnut sellaista... Mutta löysin tämän Miehen, ja elämä muuttui. Nyt olen onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja No tuota:
Oikestaan tuo muu ei kuulosta kovin huolestuttavalta, kun tuo heitto sänkyleikeis. Mut onko teillä tapana tuollaisia jutella...?

ei ole ollut tapana jutella, itse asiassa koskaan mies ei ole puhunut mistään oikeista ihmisistä sängyssä enkä minäkään, enkä ole sellaista kaivannutkaan!

Mä olisin varmaankin loukkaantunut ainoastaan siitä sekstatessa tapahtuneesta eli kun mies on kesken teidän sekstailujenne alkanut puhua siitä tiinasta. Mä olisin varmaan lopettanut hommat tuossa tilanteessa siihen paikkaan, mutta se johtuu omalla kohdallani siitä, että meillä ei tuollainen toisista puhuminen ole tapana kesken vaakamamboilun. Sellainen olisi tullut todella puun takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No tuota:
Oikestaan tuo muu ei kuulosta kovin huolestuttavalta, kun tuo heitto sänkyleikeis. Mut onko teillä tapana tuollaisia jutella...?

ei ole ollut tapana jutella, itse asiassa koskaan mies ei ole puhunut mistään oikeista ihmisistä sängyssä enkä minäkään, enkä ole sellaista kaivannutkaan!

Oletko sanonut miehellesi, että tuo ei tuntunut hyvältä, että koet sen omaa ulkonäköä vähätteleväksi? Todennäköisesti se oli huono vitsi, mutta uskoisin että tuosta kannattaisi suoraan puhua. Tietysti jos pettämistaustaa on entuudestaan, mut tuskin olis näyttänyt viestit jos heil olisi jotakin menossa.

Enpä osaa itse nähdä tuota mitenkään outona. Mutta meillä onkin normaali parisuhde, ei siis tuollaista taustaa, eikä mieheni ole tuollainen flirttaajatyyppi. Eikä sille taatusti tulisi kukaan vanha koulukaveri flirttaamaan muutenkaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Olet kyllä niin mustasukkainen, että jos minä olisin miehesi niin jättäsin sut. Mieluummin asuisin yksin kuin noin vainoharhaisen ihmisen kanssa.

Tähän mä taas vastaisin, että sitä saa mitä tilaa.
Itse taas naisena miettisin kannattaisiko moiseen elämäänsä haaskata, olla kokoajan varpaillaan ja epäileväinen. Joko menneet on menneitä ja elää täysillä ilman vanhojen kaivelua, tai sitten aloittaa alusta jossain muualla.

Yhteistyössä