Apua imuroin vakuumipussia ja yhtäkkiä imuri simahti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sellainen vakuumipussi minkä sisään laitetaan jotain esim minä laitoin vieraspeitot ja se suljetaan ja siinä on pyörylä mistä pitää imuroida ilmat pois. Siitä tulee litteä pussi mikä vie enää vähän tilaa. Olin imuroinut vasta hetken ja yhtäkkiä imuri sammui eikä käynnisty enää.
Siis mitä???? Menikö se rikki??? Tein kyllä kaiken oikein. Apua!!! Siis ne pussit on ihan sitä varten että ne imuroidaan tyhjiksi.

Kerrassaan järisyttävä yllätys, että joku mamma yrittää käyttää sähkölaitetta tarkoitukseen, johon sitä ei ole suunniteltu ja asiat menevät vituiksi. :laugh:

Sellainen vakuumipussi minkä sisään laitetaan jotain esim minä laitoin vieraspeitot ja se suljetaan ja siinä on pyörylä mistä pitää imuroida ilmat pois. Siitä tulee litteä pussi mikä vie enää vähän tilaa. Olin imuroinut vasta hetken ja yhtäkkiä imuri sammui eikä käynnisty enää.
Siis mitä???? Menikö se rikki??? Tein kyllä kaiken oikein. Apua!!! Siis ne pussit on ihan sitä varten että ne imuroidaan tyhjiksi.
Voihan se imuri ihan muutenkin olla mennyt rikki, jos on vaan tuurilla sattunut juuri silloin hajoomaan. Itse oon käyttänyt noita pusseja eikä ole ongelmia ollut:)

Yhteistyössä