Apua ja äkkiä!! Kävin kampaajalla, tukka pilaalla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Starbucks

Aktiivinen jäsen
09.08.2007
4 183
0
36
Tää saattaa olla väärä palsta tähän, mutta kävin eilen kampaajallla ja hiukset meni kyllä ihan pilaalle :snotty:
Mulla on vaalean harmaa oma väri ja siinä oli vaaleaa raitaa ja ruskeaa raitaa. Nyt halusin sitten vaaleammaksi takaisin. Kampaaja laittoi mulle tyvivärin ja sitten vaaleita raitoja. Sanoin sille että ei mitään vetyperoksidi vaikutelmaa, niin nyt mun tukka on tyvestä ihan valkoinen ja siellä täällä ruskeenoransseja länttejä. Ennen kun laitettiin väri niin hän puhui hopeasta, mutta tämä on kaikkee muuta kuin hopea. Hitsi kun ärsyttää, pulitti koko jutusta vielä yli 100 euroo. Päänahka on niin hellä enkä tuntenut takaraivossa eilen mitään, kun pisti vaan uutta ja tujumpaa ainetta hiuksiin pesupaikalla. APUA tarrvitsen ihan oikeesti!! Mitä mä teen??? :ashamed:

Mä olen kerran käynyt kolmasti kampaajalla korjauttamassa leikkausta.Pomo leikkas viimeisellä kerralla.En tajua kuinka oli niin vaikee leikata nätisti.

Mut soita sinne ja sano ettet ole tyytyväinen.
Ei muu auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
No otat nyt yhteyttä siihen kampaajaasi ja pyydät korjaamaan :headwall:

Juurikin näin! Todella harva valittaa kampaajalle, jos ei ole tyytyväinen ja mumisee sitten nurkantakana ja vetää pipon päähän! Rohkeutta naiset :attn: Eikös me se valittaminen osata muutenkin? :laugh: :D

kun se sanoi ettei länteille pysty tekemään mitään heidän väreillään, niin en sitten ajatullut urputtaa. En tiiä kärsiikö laittaa enää mitään väriä tähän päähän kun on niin kipee.

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:

kun se sanoi ettei länteille pysty tekemään mitään heidän väreillään, niin en sitten ajatullut urputtaa. En tiiä kärsiikö laittaa enää mitään väriä tähän päähän kun on niin kipee.

Outoa. Kyllä siihen varmaan jonkun sävyn voisi laittaa päälle niin ettei sun päänahka enää kärsi.

´no meinaatko sitten että me osataan neuvoa sua tyyliin "osta kaupasta väri ja lätkäse päähän", jos kerta kampaaja sano että siihen ei auta edes heidän värinsä (joka on tujumpaa kun kaupan! )
tämä on niin turhaa valittaa täällä, olisit valittanu sille kampaajalle, tuskin olisit sillon joutunu edes täyttä hintaa maksamaan...

Jos tulos ei ole toivotunlainen, niin kait vähintään pitäs saada sit hinnan alennusta jos ei voi korjata heti.
Mun isä sano aina sellasen todella ärsyttävän mutta oikeestaan paikkansapitävän kommentin "ei se niin pilalle mene etteikö uutta kasvais" ei vaan lohduta paljon tuossa tilanteessa.
Vaikka tuntus hankalalta niin kipin kapin takas sinne kampaamoon ja keskustelemaan jatkotoimista.

Outoa. Kyllä siihen varmaan jonkun sävyn voisi laittaa päälle niin ettei sun päänahka enää kärsi.

istuin 3 tuntia siinä paikassa ja varmaan tunnin istuin siiinä pesupaikalla kun kampaaja lätki vaan seuraavaa väriä mun tukkaan. Nyt se on sellainen hamppu jota on vaikee edes harjata, on niin kuiva ja kuluunut.

Niin se vaalentava vetyperoksidi kait on paha päänahalle, mutta tummempi sävy ei ole niin rankka käsittely ja varmaan peittäs ne erivärit tai ainakin tasottas eroja.

Käski vaan käyttää sitä hopeashamppoota, tosi tyhmää ettei kampaaja osaa laittaa sitä hopeaa värjäysvaiheessa vaan käskee jatkamaan värjäystoimenpiteitä sitten kotona. Hö, mä varmaan sit soitan sinne.

Yhteistyössä