Apua ja äkkiä!! Kävin kampaajalla, tukka pilaalla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
Värjätkää ite... tai mies tai kaveri värjäämään... mä ainakin tyytyväinen lopputulokseen raitoineen kaikkineen :saint:

niin mä oon yleensä laittanut ite (tai mies) ja oon ollut kyllä tyytyväinen kaupanväreihin. Taidanpa taas palata takaisin kotivärjäysten saloihin.

Mä en kyllä ymmärrä miten tota Hairstorea aina morkataan, tosin mä en siellä kyllä tukkaani värjää enkä tasan satavarmasti missään muuallakaan enään ikinä.
Ekalla kerralla menin kampaajalle ennen hääpäivää, se väitti että mun hius on ihan kuollut ja täytyy leikata melkein päätä myöten pois (myöhemmin mulle selvis, että se mitä se väitti kuolleeks hiukseks, oli vaan sellasta hiusta, missä oli paljon muotoilutuotejäämiä )
Tekim myös kolmella värillä värjäyksen.
Makso jotain 120?, oli kaupungin kehutuin liike, leikkas mun tukan päin persettä ja väriki lähti menee paris pesus eikä muutenkaa tullu sen väriseks ku olisin halunnu.
Arvatkaa kuinka itkettää kattoo hääkuvia..
Toisel kerral ku mun tukka värjättii kampaamossa se väri kesti vähän pitempään, kun sain mukaan jonkun sampoon, eikä hintakaan nyt ollu älykallis, se kampaaja mikälie ei vaan osannu leikata ollenkaan..
Hairstorella mun tukan leikkaus on maksanu jotain 30?, eli ei paha, varsinkaan kun siellä on sellasia jotkaa osaa leikkaa mun tukan just niinku mä haluan
Mutta värjään itte, ikuisesti ja aamen, Oon värjänny itte 7vuotta, ja parempi tulos kotona kun kampaamolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voi ei, toi on hirveetä!

Jos joskus löytää hyvän kampaajan, niin semmosesta kannattaa ehdottomasti pitää kiinni.

kyllä ehdottomasti, vielä itse en ole sellaista löytänyt.

Niin ja hyvän kampaajan arvuuttelu ei kyllä kauheesti innosta. Huh, onneksi siskon kaveri on hyvä ja sisko tiesi kertoa. Joskus olen käynyt kamalissa paikoissa, epäystävällistä palvelua, tukasta repimistä ja haukkumista. :$

Kyllä minäkin olen aina onnistunut parhaiten itse värjääämällä. Olen raidoittanut, tummentanut, vaalentanut ja paremmalla lopputuloksella kuin kampaajalla. Jossa sama maksiaisi ihan hirveitä.

Oikeestihan vaalennusainetta ei sais edes laittaa päänahkaan. ainakin meillä värjätään vaaleat tyvivärit ihan vaalennus väreillä just sen takia ettei se päänahka palais. Ainakin yks mikä auttaa on system 4 merkkinen kampaamoista ja apteekeista saatava oil cure hoitoaine, jonka vois laittaa päänahkaan ja antaa vaikuttaa jonkun aikaa. Ja toinen saman merkkinen mut tonic, mut jos sul on siellä ihan siis haavoja niin sit en suosittele tota, koska se kirvelee/polttelee. Mut muuten viilentää päänahan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
Oikeestihan vaalennusainetta ei sais edes laittaa päänahkaan. ainakin meillä värjätään vaaleat tyvivärit ihan vaalennus väreillä just sen takia ettei se päänahka palais. Ainakin yks mikä auttaa on system 4 merkkinen kampaamoista ja apteekeista saatava oil cure hoitoaine, jonka vois laittaa päänahkaan ja antaa vaikuttaa jonkun aikaa. Ja toinen saman merkkinen mut tonic, mut jos sul on siellä ihan siis haavoja niin sit en suosittele tota, koska se kirvelee/polttelee. Mut muuten viilentää päänahan.

kiitos pinguli neuvoista. Mä luulen etten siltikään enää soita sille parturille. Mä en kärsi ottaa enää mitään ylimääräistä väriä tai ainetta päähäni, muuta kuin hoitsikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:

kiitos pinguli neuvoista. Mä luulen etten siltikään enää soita sille parturille. Mä en kärsi ottaa enää mitään ylimääräistä väriä tai ainetta päähäni, muuta kuin hoitsikkaa.

puolustappa nyt itseäsi! kampaaja korvaa sinulle leikkauksen,hoidot palaneeeseen päänahkaan sekä jopa hiuslisäkkeet jos pitkätukka mennyt pilalle.
soitat ja käyt.älä suostu pieneen korvaukseen.voit soittaa kuluttaja asiamiehelle ja saat apua mitä korvausta voit odottaa! jos teet sitä ennnen tukalle jotain menee pilalle korvausvaade.
onko sulla kuvaa ennen tuhoamista? ota mukaan ja ota kuva nyt tuhotusta tukasta.

ei saa antaa itseään talloa!

Yhteistyössä