Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Älä laita mitään hiusvärejä pariin päivään, kuullostais pahasti siltä että sun päänahka on palanu, kokeile onko siellä kuivunutta kudosnestettä.
en oikein tiiä, punakka se ainakin on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Älä laita mitään hiusvärejä pariin päivään, kuullostais pahasti siltä että sun päänahka on palanu, kokeile onko siellä kuivunutta kudosnestettä.
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:Värjätkää ite... tai mies tai kaveri värjäämään... mä ainakin tyytyväinen lopputulokseen raitoineen kaikkineen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi ei, toi on hirveetä!
Jos joskus löytää hyvän kampaajan, niin semmosesta kannattaa ehdottomasti pitää kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi ei, toi on hirveetä!
Jos joskus löytää hyvän kampaajan, niin semmosesta kannattaa ehdottomasti pitää kiinni.
kyllä ehdottomasti, vielä itse en ole sellaista löytänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:Oikeestihan vaalennusainetta ei sais edes laittaa päänahkaan. ainakin meillä värjätään vaaleat tyvivärit ihan vaalennus väreillä just sen takia ettei se päänahka palais. Ainakin yks mikä auttaa on system 4 merkkinen kampaamoista ja apteekeista saatava oil cure hoitoaine, jonka vois laittaa päänahkaan ja antaa vaikuttaa jonkun aikaa. Ja toinen saman merkkinen mut tonic, mut jos sul on siellä ihan siis haavoja niin sit en suosittele tota, koska se kirvelee/polttelee. Mut muuten viilentää päänahan.
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:Oikeestihan vaalennusainetta ei sais edes laittaa päänahkaan. ainakin meillä värjätään vaaleat tyvivärit ihan vaalennus väreillä just sen takia ettei se päänahka palais. Ainakin yks mikä auttaa on system 4 merkkinen kampaamoista ja apteekeista saatava oil cure hoitoaine, jonka vois laittaa päänahkaan ja antaa vaikuttaa jonkun aikaa. Ja toinen saman merkkinen mut tonic, mut jos sul on siellä ihan siis haavoja niin sit en suosittele tota, koska se kirvelee/polttelee. Mut muuten viilentää päänahan.
kiitos pinguli neuvoista. Mä luulen etten siltikään enää soita sille parturille. Mä en kärsi ottaa enää mitään ylimääräistä väriä tai ainetta päähäni, muuta kuin hoitsikkaa.