Apua! Jos mies linkkaa sulle biisejä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tietynlaisia biisejä, rakastumisesta jne, jutustelun lomassa, vihjaako se jotain??? Vai haluaako se vaan et mä kuuntelen niitä biisejä, koska ne on sen mielestä hyviä?? Luulin olevani hyvä lukemaan noita miehenpuolikkaita, mut tuli tältä vaan niin puun takaa, etten osaa tulkita :D

Ei hajuakaan.

Mä saatan joskus kuunnella repeatilla koko päivän jotain erobiisiä ja mun mieheni on muutamaan otteeseen kysynyt, että mitä mä nyt oikeen meinaan.

Ööööh...pitääkö mun jotenkin erikseen MEINATA jotain, jos nyt vaan satun tykkäämään jostain biisistä, jonka olen juuri löytänyt, tai johon olen vuosien jälkeen pitkästä aikaa törmännyt?

Välillä mä kuuntelen vuorokauden putkeen rakkausbiisiä, toisinaan erobiisiä. Ja ihan puhtaasti vaan siksi, että satun siitä biisistä tykkäämään. Tosin vuorokauden kuluttua olen saanut siitä yliannostuksen, eikä se enää iske.

Hmmm, kai se riippuu siitä mistä puhutte ja missä mielessä. Minulle on kyllä ihan kaveri mielessä linkattu biisejä, koska ovat hyviä tai niissä on hauska sanoma tms. Ei siis mitään piiloviestiä ellei sitten ole ollut ihan totaalisen selkeä juttu että tässä sinulle RAKKAUSLAULU.

Ei ne miehet ajattele niin monimutkaisesti.

Vihjaa vihjaa. Mun pitää juuuuri nyt kuunnella Sir Elwoodin hiljaisia värejä ja sieltä biisi Älä mee. Ihan helvetin hieno biisi. Ja vihjaa todella suoraan, mitä mies haluaa.

Samoin kuulemma Anssi Kelan Levoton tyttö pitää kuunnella nyt juuri ja Jesse Kaikurannan Järjetön rakkaus ja Näytän sulle rannan mun on pakko kuunnella.

Se mies on sekaisin minusta. Aivan sekaisin. Ja se on varattu.