Apua, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nauravamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nauravamamma

Vieras
http://www.vaunula.fi/F7.jpg tuollaisista vaunuista kaipailisin kokemuksia, olen nyt pähkäillyt ja pähkäillyt että nuo vaiko esim carenan freeridet?

oisko jollaki jotain tietoo, menee jo epätoivoiseksi.. :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 11:27 vieras kirjoitti:
ei kyl mitään kokemusta oo noist vaunuist,mut tosi kivalta ne kyl näyttää :D
en oo noin värikkäitä nähnykkään liikenteessä....

tykkäsin just ku oli noin värikkäitä.. toivottavasti jollaki ois kokemusta et uskaltas ostaa...

niin ja toki voi laittaa niitten carenan freeridei´sta kokemuksia hyviä ja huonoja... auttas se seki meitä =)

googlesta löytyy linkkejä keskusteluihin, joissa noista vaunuista puhetta. Näyttää löytyvän tyytyväisiä ja tyytymättömiä käyttäjiä, niin kun aina... Haksanaksi esim. "kokemuksia vaunulan", tms. niin itse löysin. Se kannattaa ainakin ottaa huomioon, että jos tulee varaosien tai huollon tarvetta, niin huollot on siitten seinäjoella.

Vaunulassa on kaikki mun mielestä vähän edullisempia tuotteita, istuimet yms. Olen noi nähnyt kirpparilla, Ullakolla, ihan ok mutta ite oon sitä mieltä ettei köyhällä ole varaa ostaa halpaa, joten multa jäisi ostamatta.

Mutta ken ei ole yhtä neuroottinen kuin minä, niin varmasti hinta/laatu suhde on ihan paikallaan.

Siskoni osti Vaunula.fi:stä vaunut, kyseisen F7-mallin, ja on tykännyt vaunuista . Hän joutui käyttämään "varaosa-palvelua", kun veli työnsi rattaat portaita alas, mutta toimi sekin hyvin. 3 päivää meni kun rattaat tuli korjattuna takaisin, kun lähetimme matkahuollolla. Ensimmäisen lapsen aikana Briolla joutui odottamaan 3kk:tta, että sai vaunut takaisin, rikkinäisinä. :/ Aina ei hinta takaa laatua.. Nyt olemme itse hakeneet sieltä vaunut, ja värejä oli paljon enemmän kuin mitä netissä. Myyjä sanoi että kannattaa kysyä, koska tulee uusi lasti vaunuja, silloin löytyy mahtavimmat värit, tietenkin. Nyt vain odotellaan, että päästään vaunuja kunnolla testaamaan. Onko muilla kokemuksia Vaunulan vaunuista?

Yhteistyössä