APUA KYLPYLÄn valitsemiseen!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HIP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HIP

Vieras
mihin KYLPYLÄÄN menisit miehesi kanssa ihan ehdottomasti nyt jos saisit päättää, siis helsinkivantaaespoo -akselilla?

suositelkaa jotain kylpylää.

olen loppuraskaana ja mitään diskojuttuja en ympärille kaipaa olleskaan. vain ihana rentouttava kylpyläyö, hyvää ruokaa, kosmeettisia hoitoja, elokuva....

KIITTI!!!!
 
Flamingoon ehdottomasti. Eipä Helsinki-Vantaa-Espoo akselilla paljoa ole, mitä nyt joku Serena, mutta ei ole mitenkään nautinnollinen kokemus. Flamingo on tunnelmallinen, siellä on lämmin vesi joka altaassa ja erikseen puoli, joka on kielletty alaikäisiltä (olisiko K-24 jopa, mutta itse 18-vuotiaana siellä olin?). Paljon ihania hoitoja.
 

Yhteistyössä