A
"aapee"
Vieras
Ensin vähän alle viikko sitten kitalaessa tuntui kuin olisi ollut rakkula ja aloin raapimaan sitä huonolla menestyksellä pois ja sain aikaan ison kipeän aftan, joka ei tunnu edes parantuvan. Nyt tänään on kielessä tuntunut jotain ylimääräistä joka ärsytti kun liikutti kieltä ja aloin sitten raapimaan sitäkin pois sillä seurauksella, että nyt mulla on kielessä joku 1x2 cm alue kokonaan vereslihalla ja edelleen tuntuu kuin jokin hankaisi kitalakeen ja kurkkuun kielestä. Ja varmaan kiitän itseäni tuosta kielen raapimisesta huomenna...
Mutta siis kuvittelenko mä vaan vai voisko olla hiivaa? Yritin googletella hiivan oireita ja ei nekään oikein sinänsä natsaa kun ei se kutissu ole vaan tuntunut vaan oudolta. Oon vaan syöny jo pitkään antibiootteja ja lisäks suuhygieniassa olis petrattavaa, niin tui hiiva ekana mieleen. Missä vaiheessa mä nöyrryn ja käyn näyttämässä tota suuta hammaslääkärille? Ei olis oikein ylimääräistä rahaa just nyt.
Mutta siis kuvittelenko mä vaan vai voisko olla hiivaa? Yritin googletella hiivan oireita ja ei nekään oikein sinänsä natsaa kun ei se kutissu ole vaan tuntunut vaan oudolta. Oon vaan syöny jo pitkään antibiootteja ja lisäks suuhygieniassa olis petrattavaa, niin tui hiiva ekana mieleen. Missä vaiheessa mä nöyrryn ja käyn näyttämässä tota suuta hammaslääkärille? Ei olis oikein ylimääräistä rahaa just nyt.