Apua, mikä neuvoksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Please, auttaisitko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Please, auttaisitko?

Vieras
Mac oli mennyt lepotilaan, kun kävin keittiössä tekemässä hommia. Hiirellä herätys ei onnistu. Missä vika ja miten saan laitteen päälle?
Onko syytä huoleen ja onko laitevika kyseessä?
 
Siis eikö kukaan voi neuvoa? Laitoin jo viestiä Hopeisen omenan palstalle, mutta kun siellä suht hiljaista niin voi kestää ennen, kuin tulee vastaus jos tulee.
Sain välillä heräämään, kun aikani vaihtelin hiirtä ja usb-porttia. Mutta Mac menee edelleen nukkumaan, eikä suostu heräämään. Onko siis kyse laiteviasta vai mistä? Olisin onnellinen jos joku hiukan jeesasisi.
 

Yhteistyössä