Apua! Mitä pitäis tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blackwhite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asun siis yksin, enkä tiedä mitä nyt tekisin. Olin just menossa nyt nukkumaan, kun joku soitti mun ovikelloa. En avannu, kun kello on jo vaikka mitä :O Sit alko hirveä oven hakkaaminen ja ovikellon soitto rajusti. Kuulosti siltä, että joku oikeasti tulee ovesta läpi. Tohon rappuun, kun ei kenenkään pitäis edes ihan vaan kadulta päästä, kun alaovi on lukossa.

Hirvee paniikki iski, eikä paljon enää nukuta. Kaiken eniten harmittaa, ettei edes omassa kotonaan saa olla rauhassa :snotty:

Tiedän tuntee, mun alakerrassa asuu, noh, alkoholia ja muita aineita runsaasti käyttäviä ja yks yö heräsin siihen et postiluukku kolisi, unenpöpperössä menin eteiseen, niin eiköhän sieltä postiluukusta tullut käsi. Kyllä jätti sydän pari lyöntiä väliin.
JA minäkin soitin hätäkeskukseen ja sanoin että oon yksin kotona pariviikkoisen vauvan kanssa, itkin että mitä teen. Hätäkeskus käski nukkumaan "ei sielt postiluukusta kukaan mahdu".
Sanoin että tilanne on aika uhkaava, kun siellä huudellaan et "avaa ovi tai tapan sut" (siis naapuri oli erehtynyt kerroksesta,luuli minun ovea omakseen). Hätäkeskus sanoi et mun pitäis mennä sit rappuun avaan alaovi poliiseille. Sanoin etten uskalla, koska todellakin oli tämä vastasyntynyt kotona. Siihen hätäkeskus tokaisi et "meillä on kuule todellisessakin hädässä olevia, mee nyt nukkumaan ja lakkaa hysterisoimasta".
Että näin, nukuinko, en valvoin koko yön puhelin vieressä ja pelkäsin. :(

Yhteistyössä