Apua mun rintaan on ilmestyny 6 päivässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi on niin kuin luomi, mutta sirpin mallinen ja sen reunat punoittaa. Eli toi ruskea on ihoa, eikä rupea. Rintaliiveihin ei oo tullut ollenkaan verta. No pitää varmaan oman mielenrauhan takia sit mennä lekuriin...

kasvain voi kasvaa myös ihoon kiinni ja tulla läpi jos on alunperinkin lähellä ihokudosta! ja näin ollen tulehduttaa finnimäisen näköiseksi

menisin lääkäriin hetipaikalla tarkistuttamaan. varmuuden vuoksi!

työskentelen naistentautien osastolla, joten en tahallani pelottele

Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:
kasvain voi kasvaa myös ihoon kiinni ja tulla läpi jos on alunperinkin lähellä ihokudosta! ja näin ollen tulehduttaa finnimäisen näköiseksi

menisin lääkäriin hetipaikalla tarkistuttamaan. varmuuden vuoksi!

työskentelen naistentautien osastolla, joten en tahallani pelottele

ja nyt kun viimein sain kuvan auki, niin paikkain (rinnan ulko-osa) on yleisin paikka! heti lääkäriin sanon minä. ja tsemppiä mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
kandee oottaa vielä hetki. ei syöpä ainakaa noin nopeasti ilmaannu

Oottaa mitä? Joulua? Mikä idea on oottaa ja pelätä, kun voi mennä maanantaina lekuriin ja saada joko a) tarvittavaa hoitoonohjausta tai b) mielenrauhan.

Mitä hiton järkeä on oottaa huolestuneena kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja En tajua:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
kandee oottaa vielä hetki. ei syöpä ainakaa noin nopeasti ilmaannu

Oottaa mitä? Joulua? Mikä idea on oottaa ja pelätä, kun voi mennä maanantaina lekuriin ja saada joko a) tarvittavaa hoitoonohjausta tai b) mielenrauhan.

Mitä hiton järkeä on oottaa huolestuneena kotona?

ihan samaa mietin mä! ja nyt nimenomaan kannattaa mennä kun on näkövissä, juuri puhjennut jne.

ja jos on kasvain (mikä nuorilla naisilla usein hyvänlaatuinen, eli ei syöpä) niin mistä vuosikausiako se jälki siihen kasvaa? kyllä se tulee sillä hetkellä kun on tullakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei tuu mitään pihalle jos puristelen. Ei toi oo edes kipeä.

tuota noin. lopeta sitten puristelu. ole ennemmin koskematta ollenkaan (jos iho rikki, niin voi tulehtua) ja mene lääkäriin. itse menisin jo huomenna, mutta voit odottaa maanantaihinkin

Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:
Mulla tuli mieleen ajos... tai mikä se nyt onkaan, joku patti, paise, ihonalaisen kudoksen tulehtuma tms. Mutta silti kävisin lääkärillä.

Näin. Ei viittaa minusta syöpään, mutta suosittelen mielenrauhan vuoksi lääkäriä.
Itsellä ollut tuollaisia usein.

Ja työskentelen syöpätautien poliklinikalla.

Yhteistyössä