Onko tää nega?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heikosti testikokemusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo on se livenä hennosti punertava, mutta kun palstoilla kaikki just puhuu viivanpaikoista jne niin en oikein tiedä, että mikä lasketaan miksikin...

Ekasta raskaudesta tein testin vasta viikon kuluttua siitä kun ois menkkojen pitäny alkaa, nyt olin hätänen, pitäs alkaa vasta maanantaina. Mutta ollaan menossa miehen kanssa huomenna kahdestaan syömään ekaa kertaa koko vuonna, ja ajattelin testata, että saako sitä punkkua ruuan kanssa vai pysynkö vesilinjalla... Kakkosta on yritetty muutama kuukausi...

Kerron maanantaina, mihin suuntaa viiva on menossa. Ihan vaan siksi, että saatte tietää, kuinka taitavasti tulkitsette näitä testejä :)

Ihanaahan se plussa olisi, mutta saapa nähdä. Tosin toissapäivänä tuli kesken päivän sellainen heikotus, mitä on viimeeksi ainoastaan ollut edeltävän raskauden alkuaikoina.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samanlaisen viivan minä sain samanlaisesta testistä kaksi kertaa. Sitten laitoin miehen tekemään yhden ja hänkin sai samanlaisen viivan. En luottaisi.

Siis peesi! Mä myös muutamaan otteeseen saanut samanlaisen, eikä ole tarkoittanut mitään. Noihin liuskoihin en enää luota. Mutta toivottavasti ap:lla olisi tärpännyt! :)

Mäkin sanoisin, että plussa. ONNEA!!! Mulla molemmissa raskauksissa tuollaisesta haamusta vahvistunut kunnon plussaksi. Eka "haamu" on nyt 1v2kk ja toinen "haamu" masussa rv 20.

Yhteistyössä