V
vieras
Vieras
Ei enää jaksa tehdä paljoo mitään ettei ala koskemaan mahaan. Vieläkään en tunne suppareita (kun ne kuvataan mahan kovettumiseksi ja kiristykseksi kauttaaltaan) vaan mulla vaan alkaa vauva kipeesti myöryämään ja vihloo todella ikävästi peräsuoleen ja värkkiin
Ja sillon aina alkaa pelottamaan ihan täysillä. Rupee tärisyttään ja palelee ja itku tulee - pelkään synnytystä ihan mielettömästi...miten ihmeessä mä selviän siitä, vaikka tiedänkin että kautta aikojen naiset on synnyttänyt yhä uudelleen...kun tuntuu että moni on ihan levollisin mielin kun synnytys alkaa - mä oon ihan paniikissa jo nyt kun kipuilee kovasti , että nytkö se alkaa, apua!
Onko normaalia että mulla koskee myös ylämahaan kovasti välillä ja jalat on ollut ihan turvoksissa jo monta viikkoa ja niitä kutisee välillä kovastikkin. Tällä viikolla neuvola ja ei se viimeksi edes vilkaissut mun jalkoja vaikka sanoin turvotuksesta, sillon pissa oli puhdas (tästä on reilu pari viikkoa aikaa)...
Onko normaalia että mulla koskee myös ylämahaan kovasti välillä ja jalat on ollut ihan turvoksissa jo monta viikkoa ja niitä kutisee välillä kovastikkin. Tällä viikolla neuvola ja ei se viimeksi edes vilkaissut mun jalkoja vaikka sanoin turvotuksesta, sillon pissa oli puhdas (tästä on reilu pari viikkoa aikaa)...