Apua, olen ihastunut kaverini isään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 18v tyttö. Olen ollut paljon tekemisissä sekä kaverini että hänen isänsä ja myös muun perheen kanssa. En muista mistä tämä alkoi, mutta aika kauan olen jo tuntenut hänen isäänsä kohtaan jotakin. Hän on arviolta 40-vuotias tai vähän yli. Tuntuu sairaalta nähdä tuollaisessa vanhassa äijässä jotain, kun itse olen niin nuori ja oman ikäistäkin seuraa varmasti löytyisi. Toivon että tämä on normaalia.

No nyt kuitenkin itse asiaan. Minusta tuntuu, että hän katsoo mua aivan erityisen intensiivisesti kun juttelemme, ja joskus myös ihan muuten vaan. Hän myös puhuu joskus (tahattomasti?) jotain vähän vihjailevaa jne, mutta voi toki olla, että se on vaan hänen tapansa, eikä hän edes tajua sitä itse. Hän on varattu ja hänen suhteensa vaikuttaa onnelliselta. Hänellä ei mielestäni ole mitään syytä edes katsella ketään muita kuin omaa vaimoaan.

Aiemmin on ollut lähinnä kivaa piristystä nähdä tätä henkilöä ja jutella hänen kanssaan jotain, mutta nyt alkaa tuntua siltä, etten voi elää ilman häntä. En osaa enää ajatella ketään muuta. Sattuu niin paljon joka hetki kun tajuan aina uudestaan, ettei meillä koskaan tule olemaan tulevaisuutta. En silti aio ikinä tehdä tän asian eteen mitään. Se olisi ehdottoman viimeinen tekoni. En halua rikkoa heidän perhettään enkä välejä heihin ja kaveriini.

En vaan ymmärrä miten joku voi aiheuttaa minussa tällaisia tunteita. Pelkään että joku huomaa, vaikka olenkin hyvä näyttelemään ettei mitään tunteita ole. Pelkään myös, että jotenkin kerron jollekin vahingossa. En oikein tiedä itsekään mikä tässä on ongelmana, mutta tämä tilanne tuntuu vain niin oudolta.

Joo, kyllä mä antaisin olla ja ottaisin etäisyyttä niin paljon kuin mahdollista. Et vaan mene käymään tällä kaverillasi, näette jossain muualla kuin hänen kotonaan. Ruokit vaan tunteitasi muuten.

Niinkuin sanoitkin, kaveri on entinen jos alat hänen isäänsä iskemään... ja jos tämä olisi suhteeseen halukas, niin siitä tuskin mitään tulisi. Todennäköisesti tämä isä on huomannut että katselet häntä sillä silmällä ja kokee sen imartelevaksi ja tykkää vähän flirttailla, mutta se on ihan eri asia kuin lähteä rikkomaan perhettä oman tyttären ikätoverin kanssa. Jos siihen lähtisi, niin todennäköisesti myöhemmin itsekin katuisi sitä katkerasti. En vaan näe suhteella tulevaisuutta, olette ihan eri elämäntilanteissa. Hän on lapsensa kasvattanut aikuiseksi, nyt on rahaa ja vapautta elää sitä kadotettua nuoruutta ja flirttailla tyttösten kanssa tunteakseen itsensä nuoreksi. Sinä taas olet oikeasti vielä tosi nuori, haluat ehkä jossain vaiheessa itsekin lapsia (ja silloin tämä kaverin isä on jo harmaantunut vaari jota kiinnostaa korkeintaan lapsenlapset).

Joten nyt vaan teet päätöksen etkä näe kaverin isää vaikkapa vuoteen, kyllä se siitä...

Tuo on ihan normaali kehitysvaihe ja se menee ohi. Olin sinun iässäsi lääpälläni vanhoihin ukkoihin. Nyt olen yli 30v. ja olen naimisissa ikäiseni miehen kanssa. Olet vielä niin nuori ettet ymmärrä tai näe niitä isoja eroja teidän välillä, aikuisen miehen maailma on tosiaan ihan erilainen kuin sinun. Loppujen lopuksi välillänne on erittäin vähän yhteistä.

Tämä kaverisi isä voi olla imarreltu saamastaan huomiosta, ei ihastumista ole vaikeaa huomata. Mutta jos ottaisit sen tosissaan tai tekisit aloitteen, saattaisit yllättyä ja voisi olla että voisit nolata itsesi. Monet miehet eivät ole valmiita etenemään leikkiä pidemmälle.

Toki saat haaveilla ja nuoruusikään kuuluu kaikenlaiset fantasiat, se on normaalia. Jos sinua asia vaivaa kovasti niin voithan hieman ottaa etäisyyttä. Asia unohtuu mielestäsi kun tapaat uuden kiinnostavan miehen. Muutaman vuoden päästä nämä tunteet voivat tuntua sinusta hölmöltä. Vanhoissa ukoissa on loppujen lopuksi aika vähän mitään mielenkiintoista, trust me. ;)

Tuo on ihan normaali kehitysvaihe ja se menee ohi. Olin sinun iässäsi lääpälläni vanhoihin ukkoihin. Nyt olen yli 30v. ja olen naimisissa ikäiseni miehen kanssa. Olet vielä niin nuori ettet ymmärrä tai näe niitä isoja eroja teidän välillä, aikuisen miehen maailma on tosiaan ihan erilainen kuin sinun. Loppujen lopuksi välillänne on erittäin vähän yhteistä.

Tämä kaverisi isä voi olla imarreltu saamastaan huomiosta, ei ihastumista ole vaikeaa huomata. Mutta jos ottaisit sen tosissaan tai tekisit aloitteen, saattaisit yllättyä ja voisi olla että voisit nolata itsesi. Monet miehet eivät ole valmiita etenemään leikkiä pidemmälle.

Toki saat haaveilla ja nuoruusikään kuuluu kaikenlaiset fantasiat, se on normaalia. Jos sinua asia vaivaa kovasti niin voithan hieman ottaa etäisyyttä. Asia unohtuu mielestäsi kun tapaat uuden kiinnostavan miehen. Muutaman vuoden päästä nämä tunteet voivat tuntua sinusta hölmöltä. Vanhoissa ukoissa on loppujen lopuksi aika vähän mitään mielenkiintoista, trust me. ;)

Pötyä. Ensinäkin nelikymppinen mies on parhaassa iässä, eikä mikään vanha ukko. Toiseksi ies vain paranee vanhetessaan.

• Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
Poistas nyt ne ihme höyryt päästäsi, ja unohda tuollaiset ajatukset kertakaikkiaan. Aivan järjetöntä. Hormonit hyrrää 18-vuotiaalla pikkutytöllä, jolla on vielä paljon opittavaa elämässä. Järki ei näköjään vielä seuraa mukana ajatuksissasi. 18-vuotias ei voi edes käsittää, kuinka paljon opittavaa elämässä vielä on. Ihan yksinkertaisesti sanon tässä nyt sinulle, että ennen kuin edes itse pääsisit eläkeikään, niin tämä herra olisi jo todennäköisimmin kuollut ja kuopattu. Tuollaiset fantasiat on syytä heittää romukoppaan.

Oletko katsonut elokuvan American Beauty? Siinä leffassa ainakin yksi isä ihastui lapsensa kaveriin ihan täysillä.

Siis varmaan lähes jokainen nuori tyttö on ollut ihastuneena kaverin isään. Itse en nyt tosin muista olenko itse ollut ihastunut johonkin, mutta kuitenkin minunkin kaveripiirissä oli sellaisia tyttöjä, jotka unelmoivat kaverin isästä. Se on kuta kuinkin normaalia.

Oletko katsonut elokuvan American Beauty? Siinä leffassa ainakin yksi isä ihastui lapsensa kaveriin ihan täysillä.

Siis varmaan lähes jokainen nuori tyttö on ollut ihastuneena kaverin isään. Itse en nyt tosin muista olenko itse ollut ihastunut johonkin, mutta kuitenkin minunkin kaveripiirissä oli sellaisia tyttöjä, jotka unelmoivat kaverin isästä. Se on kuta kuinkin normaalia.
En ole katsonut, pitäisi varmaankin, ihan mielenkiinnosta! Ja huh, hyvä kuulla että on normaalia :)

Taas saa koko yön odottaa, et tuo lähtee tuolta:devil:. Krakkerit saavat temmeltää rauhassa - sehän on nyt nähty ihan livenä. Ei ole mun kirjoittama, mut hoitakaa ne tenavat ensin nukkumaan, etteivät jää heitteille:mad:
Odotellessa...

Kuulostaa enemmän pakkomielteeltä kuin ihastukselta. Mutta joo, ota etäisyyttä siihen. Jos sun tunteet paljastuu, niin saattaa suhde ystäväänkin viiletä. Pian löytyy joku toinen, johon ihastua :) Ihastukset menee ohi, kun ei ruoki niitä.