Mietityttää kaverini tekstiviesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja text viesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

text viesti

Vieras
Eilen lapseni virpoivat. Lähetin kaverilleni (mies) viestin että onko kotona jos lapset käyvät heilläkin. Viesti tuli ja kaverini vaimoineen oli kotosalla. Istuin heillä lasten kanssa hetken aikaa rupatellen kaverini kanssa. Ajelin kotiin päin ,kaverini lähetti viestin että hänen vaimonsa on mustasukkainen minulle. Minä olen naimisissa myös. Viimeiseen viestiin kaverini laittoi viimeiseksi sanaksi rakas. Nyt minua todella ihmetyttää miksi hän viesti niin kuin viesti.
Lähetin hänelle viestin että miksi kirjoitti niin mutta ei ole viestinyt takaisin.
Olen tuntenut tämän miehen useamman vuoden ja käyty kylässä molemmin puolin. Ja hänen vaimonsa kanssa olemme kavereita myös.

No toi rakas siinä viestissä oli ihan tahditon juttu, vaikea sanoa yrittikö kertoa olevansa sinuun ihastunut vai läpälläkö heitti.

Mitä tulee miespuolisten kavereitten tyttöystäviin ja vaimoihin niin aina ne tuntuvat ennemmin tai myöhemmin paljastavan olevansa mustasukkaisia ystävyydestä vaikka kuinka vakuuttelevat ettei haittaa heidän miehensä kanssa kahdenkesken vietetty aika .

No mä jos oisin kirjottanu tollasen viestin, oisin saattanut kirjottaa sen rakas ihan vitsinä sinne. Tai sit jos se vaimo on käskenyt et katotaan miten reagoit.
Jos olisin sinä, olisin laittanut takasin viestin et, eipä ole mitään tarvetta olla mustasukkainen.

Viestit meni näin. Lähdin kaveriltani kotiin päin. Hän lähetti viestin mustasukkaisesta vaimosta. Viestin takaisin ettei mitään syytä mustasukkaisuuten ole. Onnellinen parisuhde minullakin. Sitten viimeisessä viestissä oli sana rakas.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Jos viimeinen viesti kuului "Vaimoni on minulle rakas" niin mitä ihmettelemistä siinä on?

Kun siinä viimeisessä viestissä ei puhuttu vaimosta mitään..
Sitten lähetin myöhemmin illalla vielä viestin että mitä se sillä viimeisellä viestillä tarkoittaa ei vastausta kuulunut. Kummiskin se viesti jäi vaivaamaan.No viestin vielä kaverilleni ja kysyn viestin tarkoitusta. Jos vastausta ei tule niin unohdan sen kokonaan.

Uusimmat

Yhteistyössä