Apua, onko tämä plussa vai mitä?

Mahoton mirri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 962
0
36
Mulla on ollut muutaman päivän tooosi huono olo ja pyörryttänyt. Eilen hain apteekista testin, joku early detection tai joku. Ja tein sen, eka ei tullu mitään pariin minuuttiin ja aattelin et väärä hälytys ja laitoin sen kaappiin kun pikkuveli tuli kylään ettei se nää sitä. Nyt muistin tuon testin ja siinä on aika selvät kaks viivaa :ashamed: En tiiä yhtään et missä ajassa se on tullu kun se jäi sinne kaappiin. Enkä tiiä yhtään ees milloin oisin hedelmöittynyt. :ashamed: :whistle:

Laitoin miehelle viestin et tuo töistä tullessaan.. Huhhuh, ilman ehkäisyä tässä kolmatta kiertoo kyllä mennään. Hui mahoton kun mä tärisen. Jotenkin selittämätön huono olo ollut. Voiko hiivatulehdus olla raskausoire tai antaa väärän hälytyksen? Kun hiivakin oli ihan pari päivää sitten mut hoidin sen pois. :ashamed: *puhaltelee*

Itse tein EarlyDetection 10-kasettitestin kun kuopus oli viisikuinen ja testiajan puitteissa ei tullut viivaa, mutta illalla roskiin heittäessäni oli tummanpunainen viiva tullut. Oli ainakin mulla väärä hälytys, ilmeisesti noissa tosi herkissä testeissä ajan kanssa tulee viiva aina (??) tai sitten oli viallinen testi (??), mutta menkat alkoivat kyllä jonkin päivien kuluttua siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Itse tein EarlyDetection 10-kasettitestin kun kuopus oli viisikuinen ja testiajan puitteissa ei tullut viivaa, mutta illalla roskiin heittäessäni oli tummanpunainen viiva tullut. Oli ainakin mulla väärä hälytys, ilmeisesti noissa tosi herkissä testeissä ajan kanssa tulee viiva aina (??) tai sitten oli viallinen testi (??), mutta menkat alkoivat kyllä jonkin päivien kuluttua siitä.

Ok. Noh, mies tuo uuden niin vahtaan sitä ikkunaa sitten sen kymmenen minuuttia.

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Laitoin miehelle viestin et tuo töistä tullessaan.. Huhhuh, ilman ehkäisyä tässä kolmatta kiertoo kyllä mennään. Hui mahoton kun mä tärisen. Jotenkin selittämätön huono olo ollut. Voiko hiivatulehdus olla raskausoire tai antaa väärän hälytyksen? Kun hiivakin oli ihan pari päivää sitten mut hoidin sen pois. :ashamed: *puhaltelee*

Toisilla on, toisilla ei. Mulla on menossa 3.raskaus, ja jokaisen alussa on tullu hiiva, ennen kun edes menkat on myöhässä ;) Jospa se oliskin sulla plussa!

mulla on myös nyt kolmessa raskaudessa ollut hiiva jo ennen plussaa ja sitä aina tiennyt et nyt ollaan, tosin tuo vaiva jatkuu läpi koko raskauden, muulloin ei ikinä oo ollut, et voipihan se ollakkin oire ;)
Tuu heti kertoo kui uuden testin kaa kävi

Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
mulla on myös nyt kolmessa raskaudessa ollut hiiva jo ennen plussaa ja sitä aina tiennyt et nyt ollaan, tosin tuo vaiva jatkuu läpi koko raskauden, muulloin ei ikinä oo ollut, et voipihan se ollakkin oire ;)
Tuu heti kertoo kui uuden testin kaa kävi

Ups.. Minä tulen sitten. :D Sekava olo jos oisin raskaana, tosi toivottu ois mut ekaa yritettiin kaks vuotta niin ei vois olla niin toinen tärppäis näin äkkiä..

Mulla noi Early Detection10 kasettitestit ovat kaks kertaa näyttänyt väärin. Itse samoin unohdin katsoa ajoissa ja sitten olikin selvät vaikkakin hailakat viivat. Enää en niitä kasetteja kyllä tee.

Käske tuoda apteekin oma testi. Siihen olen jokaisen kohdalla luottanut ja muiltakin kuullut vain hyvää. Ei näyttele tulkinnanvaraisia tuloksia. Toivotaan, että plussa tulis :)

Mies toi parin testin paketin predictoreita. Tein ja täyttä negaa näytti. Eli nyt elän normaalia elämää siihen asti kun menkat on oikeesti myöhässä (jos myöhästyy ees) ja testaan sitten vasta tuon toisen :D Mä nimittäin laskin mun kierron nyt tarkasti niin tänään oiskin menossa VASTA 2+5 :D En tiedä miten muistelin et menkoista muka kauan aikaa ja tää huono olo mut tuo huono olokin voi olla mistä vaan joten ootellan nyt vielä ainakin kaks viikkoo :xmas:

Yhteistyössä