A
"alkup."
Vieras
Meillä oli niitä perinteisiä merkkejä. Mies alkoi käymään paljon ulkona eri kavereiden kanssa, mutta jotenkin tarinoissa oli aina jotain mikä epäilytti. Kerran kertoi nähneensä ravintolassa kaverin, jonka SATTUMAN kautta sain myöhemmin tietää olleen ihan muualla vaimonsa kanssa. Nyt yksi yhteinen tuttava sitten kertoi, nähneensä mieheni lähteneen kahdesti ravintolasta pois jo alkuillasta molemmilla kerroilla saman naisen kanssa. Ensimmäinen kerta oli jo talvella. Noina kertoina hän on minulle sanonut olleensa parin työkaverin kanssa ulkona ja pilkkuun asti tietyssä ravintolassa. No, jotenkin olin jo arvannut, että jotain on meneillään. Mutta sinisilmäisesti toivoin, että olen vain vainoharhainen. En tosiaan tiedä, onko järkevintä jäädä tähän asumaan miehen kanssa. Ajatuskin ällöttää. Mutta lapsille se olisi parasta. Voihan myös olla, että mies haluaa erota, kun kerron tietäväni hänen suhteestaan. Nyt pitäisi päättää mitä sanon miehelle, kun tulee kotiin. Nytkin sit varmaan siellä naisen luona.