APUA! Työhaastattelu huomenna, mitä mä sanon kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hööheli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hööheli

Vieras
kysyvät kuitenkin mun suorittamattomasta tutkinnosta? Peruskoulun jälkeen (15 v sitten, olen 31 v) menin kauppikseen ja kävin sitä kaksi vuotta, kuitenkin jäi merkonomin paperit saamatta....pakko siitä kuitenkin oli mainita cv:ssä ettei olis tullut aukkoa :( Tää sama ongelma on aina. Kaduttaa tietenkin hirveästi etten käynyt koulua loppuun, vaan jätin kesken ja menin töihin rahanpuutteessa.

Mikä olis sellainen hyvä vastaus?

mutta kun en jäänyt sille tielle, vaan tuon kauppiksen jälkeen tein kaks vuotta kaupankassana ja sen jälkeen oon ollu kotona lapsia tehtailemassa! :( (kävin tosin sinä aikana amk-tutkinnon)

tuntuu ihan toivottomalta että mua kukaan palkkais. Vanha akka ilman työkokemusta. :(

Tsemppaa itseäsi, älä väheksy. Sulla on amk-tutkinto ja työkokemusta! EI silloin ole väliä jollain nuorena väärin valitulla koululla. Monellahan tuollaista on nuorena ollut, että vaihdetaan polkua.

Sanot niin kuin asia on. Menit töihin ja lopetit koulun. Tuosta on jo niin paljon aikaa, ettei sillä varmaan ole edes väliä jos sulla kuitenkin on jotain työkokemusta ja joku tutkinto takataskussa.

Yhteistyössä