P
pliiiiiis apua
Vieras
olen ollut 3vuotta kunnalla töissä, ensin koulussa koulunkäyntiavustajana 2v ja tehnyt lisäksi sijaisuuksia päivähoidon puolella ja nyt olen ollut vuoden pelkästään päivähoidon puolella määräaikaisena.
nyt on sitten haussa vakipaikka päivähoidon puolelle, millasen hakemuksen mä teen?!
ei ollut mitään vaatimuksia, luki vaan että hakemukset sille ja sille henkilölle siihen ja siihen mennessä.
mun pointti on se, et tuntuu "tyhmältä" kirjoittaa hakemus itsestään ja kaikesta kun tää henkilö mut jo tuntee 3vuoden ajalta...
ja mitä liitteitä mä tarviin?! en ole koskaan laittanut työhakemusta mihinkään ja olen kuitenkin ollut työelämässä 2v ennen lasta ja 3v lapsen jälkeen...
toki työtodistukset (jotka siis pitää pyytää henkilöltä jolle hakemuksen alitan
) ja opiskelutodistus, mut onko muita? kannattaako laittaa todistuksia eri koulutuksista missä olen ollut? siis tyyliin 1 päivän tai 2 päivän koulutuksia....?
auttakaa tyhmää!!! =)
nyt on sitten haussa vakipaikka päivähoidon puolelle, millasen hakemuksen mä teen?!
ei ollut mitään vaatimuksia, luki vaan että hakemukset sille ja sille henkilölle siihen ja siihen mennessä.
mun pointti on se, et tuntuu "tyhmältä" kirjoittaa hakemus itsestään ja kaikesta kun tää henkilö mut jo tuntee 3vuoden ajalta...
ja mitä liitteitä mä tarviin?! en ole koskaan laittanut työhakemusta mihinkään ja olen kuitenkin ollut työelämässä 2v ennen lasta ja 3v lapsen jälkeen...
toki työtodistukset (jotka siis pitää pyytää henkilöltä jolle hakemuksen alitan
auttakaa tyhmää!!! =)