Apua vaimoni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Markus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
turhaan sä vaimon luo takas haikailet. Et kuitenkaan arvostais, koska tollasen lökäpöksyn ottais takaisin. Jatkat vaan niille parikymppisille freeseille tarjoilua jatkat kiertopalkintona.

"Kunnes meitä pyydettiin lähtemään,no ulkona alkoi ärsyttämään vaimon käytös ja kun olen jotenkin "loukussa" hänen kanssaan.(tiedän kuulostaa lapselliselta,mutta en halunnut oikeastaan lasta)"

"Mutta rakastan vaimoani ja sitä lasta"

Hiukan ristiriitaista tekstiä aloittajalta, koitapa nyt päättää kumpaa kantaa aiot ajaa eteenpäin...

Täällä on tullut kasa hyviä vinkkejä
1. iske lisää nuoria naisia (tuskin saat mut ei yrittänyttä laiteta)
2. yritä kaverin vaimoa (tuskin saat mut ei yrittänyttä laiteta)
3. runkkaa
4. lähetä vaimolle kuva munastasi, se varmasti heltyy
5. juo ihmeessä lisää ja mee kännissä urputtamaan vaimollesi

Juuri tollasia ne naiset on. Mikä ap:n tapauksessakin tätä vaimoa oikein vaivaa? Kun kerrankin ukko olisi tulossa takaisin niin sitten pitää ruveta ylimieliseksi! Kamalaa toimintaa.

Kaikkea hyvää aloittajalle, toivottavasti vaimosi tulee järkiinsä ja pyytää käytöstään anteeksi sulta.

Tuotaaaa.. Siis se sun vaimokin heitettiin pihalle sieltä? Jäiks se laps sinne itsekseen? Ja siis miks ylipäänsä se sun vaimo vei lapsen nukkuun ja jätti yksin..?

Onnellinen, sait sentään pitsaa..

[QUOTE="Markus";29586333]Oletko tosissasi? Itse olen syntynyt ja lapsuuteni viettänyt simoosa.Ettet vain olisi Rauski?[/QUOTE]

Rauskiksi ne haukkuivat kansakoulusa. ettet itse olisi Kirkon Make (Viljon poika) ?

Tuu Markus meille meil on pitsaa ja seksiäki saat. Tuu kotivävyks, köllit vaan tuossa sohvalla niin tuon sulle kaljaa sikspäkillisen aina illalla töistä palatessani. Uuden xboxinkin voin ostaa ihan sua varten. Kuulostat tutustumisen arvoiselta kaverilta, tuu ny.

[QUOTE="Riinukka";29586630]Sitä saa mitä tilaa! Sulla on muuten he-le-ve-tin fiksu vaimo![/QUOTE]

Onpa todella! Jätti vastasyntyneen yksin huoneeseen ja oli tulossa "muutamalle yömyssylle" myös.

Älä mene takasin vaikka hän pyytäisikin. Ei tuollaisen vastuuttoman hempukan kanssa ole tulevaisuutta.

[QUOTE="mies";29586617]Juuri tollasia ne naiset on. Mikä ap:n tapauksessakin tätä vaimoa oikein vaivaa? Kun kerrankin ukko olisi tulossa takaisin niin sitten pitää ruveta ylimieliseksi! Kamalaa toimintaa.

Kaikkea hyvää aloittajalle, toivottavasti vaimosi tulee järkiinsä ja pyytää käytöstään anteeksi sulta.[/QUOTE]

Itsekäs kusipää.. Takasin tahtoo vaan kun ei ole muuta vaihtoehtoa..
Toivottavasti AP.llä menee kaikki päin helvettiä koko lopun elämäänsä!

Yhteistyössä