APUAAAA!! Clearblue raskaustestistä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhhh

Vieras
Kesken tuloksen odotuksen menin kurkistamaan, niin näytössä oli se tiimalasi, joka on merkki siitä, että se valmistelee sitä tulosta. Mutta ihan sekuntia ennen ruudussa näkyi aivan haaleana se kirjan merkki, joka tarkoitti että ohjetta pitäis kattoa. No näytössä lukee 'raskaana 1-2vko' ja hetken päästä myös haalea '3+'.

Voinko jo iloita, vai epäonnistuikohan testi?!?!??! :'(

Oletko varma, että teit sen ohjeen mukaan?

Mä iloitsisin huomiseen asti, jolloin tekisin uuden testin. Sitten joko jatkaisin iloitsemista tai tekisin reklamaation. Onhan se mahdollista, että noissakin on viallisia kappaleita, vaikka ilmeisesti ovatkin luotettavia muuten.

Ei v*ttu.. Pakko kai juosta apteekkiin hakeen uus ja ootella muutama tunti. Luin, ettei siel ois välttämättä aina paikal suomen kieltä puhuvaa :( Niin ja se 3+ näkyy testis ihan haaleena ja tuli myöhemmin kuin varsinainen tulos. Mä oon ihan paineessa täällä... :D

Mä luulen että hormonia oli sen verran että oli juuri siinä rajalla, näyttäisikö 2-3 viikkoa vai 3+. Useinhan testissä viiva vahvistuu kun vähän kuivaa niin tämä testi tulkitsi siinä vaiheessa viikot 3+. Uskon kyllä että olet raskaana, mutta varmista vielä uudella testillä! Onnea! :)

Ihanaa!!! Tein toisen raskaustestin (clearblue ilman viikkonäyttöä) ja selvästi luki, että raskaana!! Ihana oli miehelle kertoa, että vauva olis mahdollisesti tulossa! :D Tiettyhän tämä on ihan alussa, kaikkea voi sattua, mutta kaikessahan on riskinsä! :) Ihanaa ihanaa!!! :D