Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Jos lähete on laitettu ensiavusta osastolle,niin sinne vaan. Turha sitä huomiseen odotella,muuten saadaan taas lukea lehdestä että lapsi kuoli kun ei ajoissanestetytetty ja otettu hoitoon. Tarjoudu lähtemään mukaan,ja ellei sekään sovi niin soitat oikeasti lastensuojeluilmoituksen. Sen voi tehdä myös nimettömänä,ja koska siellä työskentelevillä on vaitiolovelvollisuus eivät saa kertoa nimeä vaikka omalla nimelläsi sen tekisitkin. Tai tarjoudu viemään se lapsi jos äiti ei jaksa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:onko ap ajatellut, että huomenna sillä lapsella voi olla jo jokin sisäelin niin pahasti vaurioitunut, ettei sitä enää nesteytyksellä voi parantaa....
onko ap ajatellut, että lapsi kärsii.....vielä yhden vuorokauden.
Itse on kyllä pystyisi odottamaan huomiseen ja mikäli oikein ymmärsin, niin lähete sairaalaan on jo saatu.
Miksi pitkittää pienen avuttoman lapsen kärsimystä vielä vuorokaudella !
Alkuperäinen kirjoittaja ap:pitäiskö mun soittaa tayssiin lastenpolille ja kysyä mitä tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:pitäiskö mun soittaa tayssiin lastenpolille ja kysyä mitä tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mitä tekisitte tässä tilanteessa.. Eli kaverin lapsi on nyt 9kk, ollu viikon syömättä/juomatta ja nukkuu paljon.. Lapsi painoi neuvolassa vain 6.6kg, mutta nyt on varmasti alle tuon 6kg.. Lapsi on aina ollut melko huono syömään, mutta on syönyt kuitenkin jonkun verran, kunnes nyt viikkoon ei mitään.. Eilen oli saanut meneen yhteensä 2tl sosetta.. :O Olen oikeasti huolissani lapsen laihuudesta,mutta äiti ei..Miten saan taottua lapsen äidin päähän että vie sen lapsen sairaalaan kokeisiin, ettei ole mitään vakavaa sairautta ym...???? :'( Eilen sain meneen käymään sentään ensiavussa josta sai lähetteen heti tayssiin, mutta äitipä ei mennyt.. menee kuulemma vasta sitten huomenna omalle lääkärille.. en usko kyllä että on menossa.. Ihmettelen myös neuvolan reagoimista tässä asiassa, ei kuulema ole mitään hätää vaikka lapsi kasvaa -30% käyrillä.. Lapsi ei edes työmi vielä, kun kylkiluut törröttää niin pahasti ettei pysty oleen mahallaan, eikä kannatteleen päätä.. (pää taas painaa niin paljon suhteessa kroppaan).. Niin ja maha on todella paljon kuopalla.. Auttakaa oikeesti, miten voin auttaa kaveriani yärtään tilanteen vakavuuden :'(
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kaveri oli ehtiny soittaan sinne jo,mutta oli kaunistellu asiaa.. Eli oltiin sanottu että tule jos tuntuu siltä.. Mutta nyt sovin lääkäreiden kanssa, että ne soittaa tälle kaverille ja sanoo että oli jutellu lääkärin kans, että lähtee tuleen sinne.. Eli nyt menen viemään lapsen lääkäriin!!!Huh, onneks
![]()