Apuja! Äänenvoimakkuutta ei voi säätää. Koko painike on hävinnyt!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kanssa joskus käynyt noin. Tein niin, että tuolta painoin ensin käynnistä-painikkeesta, sitten kirjoitin hakukenttään ääni- Silloin sieltä löytyi se ohjelma, josta ääntä sai säädettyä, siitä aukesi siis uusi ikkuna, jossa pystyin säätämään ääntä. Sitten vaan tietokoneen sulkemalla ja uudelleen käynnistämällä sain sen takaisin tuonne alapalkkiin sen äänensäätönappulan. En tiedä miksi häviää joskus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öh;23430781:
Ei sulla näy pientä kolmiota ylöspäin jossain reunassa, jonka alla on näytä piilotetut kuvakkeet? Siellä on se kaiuttimen kuva.

Silloin kun mulla häviää tuo äänenvoimakkuuden säätönappi, niin se häviää tosiaan kokonaan, ei löydy piilotetuista kuvakkeistakaan. Se on muutenkin mun koneessa se niistä kuvakkeista, joka ei koskaan "mene piiloon".
 

Yhteistyössä