V
vv
Vieras
Siis tuosta alapalkista on hävinnyt kokonaan se painike mistä voi säätää voluumia. Missä se on ja miten sen saa takasin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öh;23430781:Ei sulla näy pientä kolmiota ylöspäin jossain reunassa, jonka alla on näytä piilotetut kuvakkeet? Siellä on se kaiuttimen kuva.