apuja diamond rush-peliin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elmi

Vieras
Olen jäänyt koukkuun kännykkäpeliin nimeltä diamond rush, mutta olen jumissa baijeri-kentässä, salaisen käytävän 1. osiossa, jossa pitää pelata pommien ja vesialtaiden kanssa. Miten helkkarissa ton saa toimimaan, kun pommi räjähtää aina ennen aikojaan. Kohta menee hermo kun on tuijottanut tota ruutua jo varmaan viisi tuntia. auttakaa hyvät ihmiset, miten pääsen eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja elmi:
Olen jäänyt koukkuun kännykkäpeliin nimeltä diamond rush, mutta olen jumissa baijeri-kentässä, salaisen käytävän 1. osiossa, jossa pitää pelata pommien ja vesialtaiden kanssa. Miten helkkarissa ton saa toimimaan, kun pommi räjähtää aina ennen aikojaan. Kohta menee hermo kun on tuijottanut tota ruutua jo varmaan viisi tuntia. auttakaa hyvät ihmiset, miten pääsen eteenpäin.

Sitä vesiallas juttua en ole itsekään käsittäny vielä, mutta, pommit pitää saada niiden kahden vesi"säiliön" luukun eteen, että räjähtää ja vesi tulee sinne altaaseen, ja se toimii niin että vedät sillä koukulla niitä sinisiä palloja niihin kallion kulmakohtiin, eli ne pommit ei räjähdä niin kauan kun niiden alla on se sininen pallo ottamassa vastaan. Vasemmalla puolella siis vedät ensin yhden pallon siihen kallionkulmaan, sitten vedät toisen pallon sieltä alas, pommin sen päälle, se tippuu itsestään, ja sit taas pallo siihen kalliokulmaan, ja se tippuu hiukan alemmas, sit repäset koukul pommin alas ja se tipahtaa sinisten pallojen kautta vesisäiliön eteen ja räjäyttää sen. Oikeella puolella samaantyyliin.

Joku toinenki koukuttaa nimittäi tota :D yönukkumiset jääny vähäl :D

Mä oon jumissa siperia kentässä toiseksi vikassa tasossa ennen timanttia. En ymmärrä sitä kohtaa missä pitäisi jotenkin painaa vipua ja apuna on ainoastaan 4 höyrykönetta ja yksi kivi? Miten sen kiven saa niiden höyrykoneiden päälle että sen saisi tiputettua siihen vivun päälle?

Toivottavasti joku ymmärsi ja kiitos avusta (:

muokkis, pääsin kohdan läpi...

nyt oon pulassa toiseksi viim siperian kentässä, jossa nää keihäshemmot pitäs saada lahdattua vain jäädytyksen/yhden lumihirviön avulla?? ei aavistustakaan. Eikö tossa tosiaan pysty nostelemaan esineitä lainkaan? se helpottaisi kummasti.

Oon muuten päässyt koko pelin läpi mutta en älyä miten pääsen yhden timantin luo! Kenttä on Siperian salainen tehtävä 2, missä pitäisi saada 2 timanttia, mutta löydän aina vain sen toisen! Näen sen timantin mutta en löydä reittiä sen luo! HELP! ;o

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond rush fani:
Oon muuten päässyt koko pelin läpi mutta en älyä miten pääsen yhden timantin luo! Kenttä on Siperian salainen tehtävä 2, missä pitäisi saada 2 timanttia, mutta löydän aina vain sen toisen! Näen sen timantin mutta en löydä reittiä sen luo! HELP! ;o

ennen sitä vesijuttua, kokeile törkkiä itseäsi ylös siinä mutkan yläosassa, sieltä löytyy "salakäytävä". eli siinä pitkän jääpuikkokäytävän päätyttyä kun nouset ylös ja käännyt vasemmalle tasaiselle osuudelle, keskivaiheessa löytyy rako, vaikkei sitä näykään.

ooo, tuo löytyi, mahtavaa! kiitos! en vaan vieläkään keksi miten esineitä sais nosteltua, vai voiko, eikö siihen tosiaan oo mitään työkalua? miten kummassa ne keihäshemmot muuten saa muka tappamaan toisiaan, jos ne ei siirry/niitä ei voi siirtää/tappaa muutoin.... en vaan pääse eteenpäin..

Heip! Täälläkin ollaan pelattu kolme päivää putkeen. :D miten pääsen ekan tason 3.salatehtävässä sen kohdan läpi missä on 3ruohoa kannattelee kuutta kivipalloa ja muualta ei ole mahdollisuutta ainakaan tietääkseni päästä. Jään aina pallojen alle jumiin... :S

Miten saan vivun päälle painon ja pääsen eteenpäin...en tajua! Kokeillut kaikkea ja ei vaa aukee. Onko mahdollisesti salakäytävä jossai? Tuo videolinkki ei auennut en pääse sitäkään katsomaan.

Entä jossai kentässä en muista kyl missä oli se "arkku" siellä keskellä keltaista seinää miten pääsee sen luo ja saa sen sisällön?

Entä ne timantit siellä yhdessä käytävässä jossai kentässä? Miten niiden kanssa pitää toimia?

Alkuperäinen kirjoittaja Arja:
Miten saan vivun päälle painon ja pääsen eteenpäin...en tajua! Kokeillut kaikkea ja ei vaa aukee. Onko mahdollisesti salakäytävä jossai? Tuo videolinkki ei auennut en pääse sitäkään katsomaan.

Entä jossai kentässä en muista kyl missä oli se "arkku" siellä keskellä keltaista seinää miten pääsee sen luo ja saa sen sisällön? (Nyt kun ryhdyin pelaamaan niin huomasin että kyseessä on siperian ensimmäinen vaihe)

Entä ne timantit siellä yhdessä käytävässä jossai kentässä? (salakäytävän salakäytävä) Miten niiden kanssa pitää toimia?

Alkuperäinen kirjoittaja jennnni_:
Heip! Täälläkin ollaan pelattu kolme päivää putkeen. :D miten pääsen ekan tason 3.salatehtävässä sen kohdan läpi missä on 3ruohoa kannattelee kuutta kivipalloa ja muualta ei ole mahdollisuutta ainakaan tietääkseni päästä. Jään aina pallojen alle jumiin... :S

Huomasin että pallojen alta pääsee pois kun on siinä siinä keskimmäisen ruohotupsun kohdalla ja nopeasti painaa nuijalle sen viimeisen tupsun pois Eli ei liiku mihinkään ennen kuin on sen tupsun hajottanut ja työntää kiven sinne tyhjään koloon ja kiipeää ylös. Muutoin jäät sen alle jumiin

apua! ite oon jumissa vielä siinä baijerissa. vaihe kolmosessa en ole löytänyt kuin yhden timantin. tiedän kyllä miten saada ne loputkin mutta en saa laitettua mitään painoa siihen päälle että luukku pysyis auki.
ja baijerin vaihe 4 en saa yhtään timanttia. tai sain mutta sitten ne hävisi jotenki ihmeellisesti. mitä pitää tehdä?