apuja diamond rush-peliin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitenkäs tuossa siperia 10 pääsee sitten siellä suht lopussa, kun on 6 kiveä päällekkäin 2kerroksessa ja alempana on ne hötömmät "kivet", nii miten siitä pitäs selvitä?

Kannattaa kahtoo netistä diamond rush walktrough part 3 (tai jotain sinne päin) sieltä löytyy kyllä kaikki siperiaan tulevat onkkelmat Ja olen pelannu ton pelin läpi siinä höyrykattila kohassa pitää sillee jännästi saaha se kivi pitkälti vasemmalle ja tiputtaa yhestä kohtaa alas
en nyt muista muuta ku pelasin sen kaverin kännykällä läpi

ketoisko joku vinkkii miten päästä toi siperian kenttä vaihe 9, en tajuu yhtää mitä sielä ekas kohdas pitää tehä.. sielä ihnä on ne viis sellasta ihmeen ruukkua. yksi sielä ylhäällä ja neljä päällekkäin sielä oikees nurkas ...

Heip! Täälläkin ollaan pelattu kolme päivää putkeen. :D miten pääsen ekan tason 3.salatehtävässä sen kohdan läpi missä on 3ruohoa kannattelee kuutta kivipalloa ja muualta ei ole mahdollisuutta ainakaan tietääkseni päästä. Jään aina pallojen alle jumiin... :S

meet kaks "ruohoo" eteenpäi ja sen kolmannen lyöt rikki, et mene läpi. sitte työnnät sen kiven joka putoaa ni pois ja pääset läpi.

Voisko joku kertoo kun oon viimesessä maassa niin mitä pitää tehä siinä ettäen saa kun siinä on kivi joka tiputtaa sen senmillä nostaa silllä lentoljytulla sen niin se tippuu aina

miten tos baijerin salavaihe 1 siin heti alussa, miten sen punasenportin luon olevan pommin muka saa ? oon hakannu sitä jo 2 päivää. ja alkaa mennä jo hermot ku se ei onnistu sitten nii millää..

Eli oon siinä ekassa angor wat kohassa jumissa , kun en älyä mistä löytää sen millä niitä kiviä vois iirtäää itseensä päin pykälän ? Oon ollu kauan siinä jumissa mutta oon pelannu kännykällä sitä ennen ja löytäny sen , mutta nyt se on poistunu ja alotin alusta . missä se vetojuttu oikeen on ? ;O

Mutta nyt taas ongelmana Baijerista , miten pääsen eteenpäin 4 kentästä. ? kun mun puhelimessa on avautunut mulle vaan 1-4 kentät ja se salareitti kenttä vai mikä onkaan. Baijerin 3 kentässä olen löytäny punaisia timantteja vain 1/3 . Luulen tietäväni missä ne kaksi on , mutta en pääse sinne. Onko ne siellä alusta kun menee niin kun kävelee eteenpäin ja siinä on liiloja timantteja ja niitä pöriviä kiekkoja , kun niiden ohi menee sinne ylös ja siellä on hämähäkki ja painike mihin pitäisi saada jokin paino siellä. mutta mikä painoksi sinne ? auttakaa nyt piann !!! Jos saan ne avautuuko minulle uusia kenttiä ? Auttakaa nopsaan !!! Kiitos kaikille auttajille.

näin tässä kysyn taaas että mistä sen jutun löytää millä voi hengittää veden alla ? Löytyykö se bbaijerin 8 kentästä ? Niin olen teidän puheista ymmärtänyt :)