apuja diamond rush-peliin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Auttakaa! Miten pääsen tosta Baijerista ku siin Baijerin toises liilas rastis on semmone salakäytävä mutta sen salakäytävän esteenä on kolme pommia ja en mitenkää saa niit pois siitä , kertokaa miten ne saa pois ? :____D

Alkuperäinen kirjoittaja jennnni_:
Heip! Täälläkin ollaan pelattu kolme päivää putkeen. :D miten pääsen ekan tason 3.salatehtävässä sen kohdan läpi missä on 3ruohoa kannattelee kuutta kivipalloa ja muualta ei ole mahdollisuutta ainakaan tietääkseni päästä. Jään aina pallojen alle jumiin... :S

Ekaks täytyy pudottaa ekat kivet ja sit jäädä tokien alle ja siit äkkii lyöt vasaralla sen vikan lehden rikki et ne kivet putoaa. sitte kai osaat lopun

Alkuperäinen kirjoittaja DaBoss:
Auttakaa! Miten pääsen tosta Baijerista ku siin Baijerin toises liilas rastis on semmone salakäytävä mutta sen salakäytävän esteenä on kolme pommia ja en mitenkää saa niit pois siitä , kertokaa miten ne saa pois ? :____D

No sielt täytyy se yks pommi mikä on siel ylhäällä saada kivien avulla varovasti portaita alas päin ja sitten tiputtaa se siihen 3 pommin viereen niin ne kaikki räjähtää

Mitä merkitystä niillä sieltä kaupasta ostettavilla jutuilla on? Siitä mä en oo saanu mitään tolkkua... Onks niistä apua jossain? Ja kun mä katoin noita videoita, joihin oli linkki tuolla aiemmin, niin mun kännyssä ei noita punaisia timantteja löydy niistä arkuista mistä ne löytyy videolla, arkut on vaan valmiiks avattuja, enkä mä ole niitä avannu.

Miten pääsen http://www.youtube.com/watch?v=sSXBZjwmV9M tuossa kentässä,sinne ylös missä timantit näkyvät en keksi keinoa,koska epäilen,että siellä olisi se veden alla hengitysjuttu :) Sitä olen kauan metsästänyt :)

Kiitokset jos joku osaisi auttaa ja voin yrittää ottaa kuvan siitä,mitä meinaan :)

aha kaikki muut on mua paljon pidemmällä :D Mutta siis siinä Angkor Wat vaiheessa 5 pitäis saada 4 punasta timanttia mutta saan vaan kolme. Tiedän missä se näljäs on, pitää mennä yhestä salakäytävästä toiseen,mutta siinä toisessa salakäytävässä on sellanen matala köytävä ja sit siinä on kivi jonka takana on ruho. Eli sitä kiveä ei saa työnnettyä pois tietä. Oon yrittäny etsiä muita teitä sinne mutten löydä. Heeeelp :(