Apuja huonepeliin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja mä en tajua alkuunkaan nyt tätä, jonku ihme jutun oon löytäny. Saako tässä noita löytämiään isommaks? siis sillein et voi tarkastella et mikä se on? Ja valoja en saa mistään, eikä mitään muuta saa mistään..

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Ja yhden avaimen sain, mut en tiedä sainko sen jääkaapista vai sen kopiokoneen? salalokerosta..

Se on valokuvan kehityskone. Missä siellä on salalokero? Sellaista en ole löytänyt.

Siinä takaseinässä, sen katkasijan vasemmalla puolella..en mä tiedä onko se niin salalokero, mut vahingossa vaan avasin sen

:D

Ja yhden avaimen sain, mut en tiedä sainko sen jääkaapista vai sen kopiokoneen? salalokerosta..

Se on valokuvan kehityskone. Missä siellä on salalokero? Sellaista en ole löytänyt.

Siinä takaseinässä, sen katkasijan vasemmalla puolella..en mä tiedä onko se niin salalokero, mut vahingossa vaan avasin sen

Ja sait avaimen sieltä? Mä sain sen auki, mutta laitoin filmin sinne, enkä saanut sieltä avainta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Mä oon löytäny sen kahvan oveen ja yhen avaimen koodin takaa, mut nyt jumissa.
En löydä muistikorttia ja jääkaapin olen jo avannu. Eikö töpseliä sit saa enää kiinni :(

Minkä kahvan olet löytänyt?
Muistikortti on pöydällä olevassa kamerassa, saa veitsellä auki. Tuohon töpselijuttuun en osaa sanoa.

Ja sait avaimen sieltä? Mä sain sen auki, mutta laitoin filmin sinne, enkä saanut sieltä avainta. :(
En mä sieltä tainnukkaan sitä avainta saada, vaan se tuli huomaamatta jo aiemmin jääkaapista..

Yhteistyössä