Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä oon löytäny sen kahvan oveen ja yhen avaimen koodin takaa, mut nyt jumissa.
En löydä muistikorttia ja jääkaapin olen jo avannu. Eikö töpseliä sit saa enää kiinni![]()
Minkä kahvan olet löytänyt?
Muistikortti on pöydällä olevassa kamerassa, saa veitsellä auki. Tuohon töpselijuttuun en osaa sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Miten sen jääkaapin töpselin saa seinään kiinni
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä oon löytäny sen kahvan oveen ja yhen avaimen koodin takaa, mut nyt jumissa.
En löydä muistikorttia ja jääkaapin olen jo avannu. Eikö töpseliä sit saa enää kiinni![]()
Muistikortti on pöydällä olevassa kamerassa, saa veitsellä auki. Tuohon töpselijuttuun en osaa sanoa.
Siis sen läppärin takana olleen veitsen (?) laitoin oveen ylimmäks.. ja poiskaan en enää sitä saa :xmas:
Miten oot sieltä löytäny veitsen, ei anna mennä sinne ollenkaan..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä oon löytäny sen kahvan oveen ja yhen avaimen koodin takaa, mut nyt jumissa.
Siis sen läppärin takana olleen veitsen (?) laitoin oveen ylimmäks.. ja poiskaan en enää sitä saa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä oon löytäny sen kahvan oveen ja yhen avaimen koodin takaa, mut nyt jumissa.
No höh, et siis kerinnyt käyttää sitä kameraan?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Miten oot sieltä löytäny veitsen, ei anna mennä sinne ollenkaan..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä oon löytäny sen kahvan oveen ja yhen avaimen koodin takaa, mut nyt jumissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Vieläkö pelaat? Olen löytänyt kaksi avainta, muistikortti on läppärissä ja nyt olen jumissa.
Mulla vaan kaks avainta ja veitsi. Mistä kolmas, oon saanu koodilla lukitusta lokerosta ja jääkaapista.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ei etene, ei. Mulla edelleen kolme avainta ja veitsi. Jumissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ei etene, ei. Mulla edelleen kolme avainta ja veitsi. Jumissa.
Siis mulla on vasta kaksi avainta, toinen jääkaapista ja toinen sieltä koodillisesta seinäsäilytyslokerosta + veitsi. Mistä löytyi kolmas avain?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ei etene, ei. Mulla edelleen kolme avainta ja veitsi. Jumissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Vieläkö pelaat? Olen löytänyt kaksi avainta, muistikortti on läppärissä ja nyt olen jumissa.
Mistä löysit nuo kaksi avainta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:saisko tosta suttuvalokuvasta jonku vihjeen jääkaapis olevien tavaroiden määristä tohon tietsikan koodiin . olipa sekavasti selitetty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:saisko tosta suttuvalokuvasta jonku vihjeen jääkaapis olevien tavaroiden määristä tohon tietsikan koodiin . olipa sekavasti selitetty![]()