APUVAA, Mulla on karamelli ongelma!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulle tuodaan kohta karkkia, mutta pitäsi kohta osata hakijalle sanoa puhelimessa, että mitä karkkia haluan ja en osaa päättääääääää!!!!

Aina käy niin, että haluan jotain ja sitten huomaankin, että olisin halunnut jotain ihan muuta :(

olkaa niin kilttejä, että laittakaa mulle karamellivinkkejä :)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
suklaata ja taffelin se pähkinäsekotus pussi(missä on rusinoita ja erilaisia pähkinöitä )
fami pussi,dubbel nougat patukka :p

fami pusseja oli tokmannilla eurolla kolme! oli pakko maistaa, melkein ku geishaa mutta tummempi suklaa. :p

Millasia ne famit on? suklaata vissiin. Mitä sellasia ISOJA karkkipusseja olis jossa olis vähän kaikkea. Irtokarkkeja se pissipää ei suostu kuitenkaan valkkaamaan.

Olisiko kamalan paha jos pyytäis sekä suklaa levyn että karkkipussin? Harrastaako muut sellaista?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Millasia ne famit on? suklaata vissiin. Mitä sellasia ISOJA karkkipusseja olis jossa olis vähän kaikkea. Irtokarkkeja se pissipää ei suostu kuitenkaan valkkaamaan.

Olisiko kamalan paha jos pyytäis sekä suklaa levyn että karkkipussin? Harrastaako muut sellaista?

famit sitä on patukkana tai pussina..semmosta tryffelisuklaata..namia :p

isoissa pusseissa tv sekotus on hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mä pyydän kaikki mieliteot kerralla, kun en osaa päättä, riittää sit seuraavallekin päivälle..

Yhteistyössä