Arabia keltainen teema astiastot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Onko vielä keltaiset lautaset jossain myynnissä? Tarvitsen 12kpl lautaisia. En ole nähnyt missään näitä enää, ehkä joku verkkokauppa myy vielä mutta en löydä? Ehkä joku keräilijä tiedä täällä :)

[QUOTE="jepp";30010938]Laita halutaan ostaa -ilmoitus tori.fi. Noita on varmasti monenkin kaapissa ilman käyttöä[/QUOTE]

Tarvitsen jo pian :( luulen etten saa niin nopeasti juuri 12 lautasta, jopa 24 olisi hyvää, niin koko sarjalle saan

Uudenveroisia voi löytyä kyllä, laita ilmoitusta toriin vaan. Keltaiset Teeman lautaset joita olen kirppareilla nähnyt ovat olleet kaikki aika huonon näköisiä, sellaisia harmaita viiruja täynnä. Olen miettinyt että onko niissä lasitus jotenkin ohkasempaa kuin muissa. Itse onnistun jostain syystä hurahtamaan juuri sellaisiin astioihin jotka on poistuneet tuotannosta jo aikapäiviä sitten. Tällä hetkellä olisi merenvihreitä Verna-laseja hakusessa sekä Arabian 24H pullalautasia mattavihreinä.

Valkoset tuntuvat pysyvän hyvässä kunnossa. Muumimukien kanssa käytän itse juuri valkoisia lautasia, hyvin sopivat yhteen. Itseasiassa valkoisten kanssa sopii melkein mikä vaan, vaikka voikin tuntua tylsältä värivaihtoehdolta. Itse päädyin valkoisiin Teeman astioihin myös siksi että ne todennäköisesti pysyvät tuotannossa pitkään, jos sattuu hajoamaan.

No ihan suoraan sanoen jättäisin Nipsut hankkimatta. Ne eivät minusta oikein värisävyiltään sovi tuohon Niiskuneiti ja runoilija kuvitukseen. Saattaa tulla hiukan sekava vaikutelma. Nipsut yhdistäisin mieluiten valkoisiin astioihin tai muihin Nipsu astioihin.

No ihan suoraan sanoen jättäisin Nipsut hankkimatta. Ne eivät minusta oikein värisävyiltään sovi tuohon Niiskuneiti ja runoilija kuvitukseen. Saattaa tulla hiukan sekava vaikutelma. Nipsut yhdistäisin mieluiten valkoisiin astioihin tai muihin Nipsu astioihin.

Minulla on ne nipsut :) siksi ajattelin jos näitä sitten. Mutta olen sama mieltä että pikkasen hassua on, keltainen teema olisi paras tähän

Minäkin oon nähnyt keltaisia Teema-lautasia kirppiksillä vain kuluneina. Keltaisia Teema-mukeja ja kuppeja sen sijaan olen nähnyt hyvässäkin kunnossa, niissä on varmaan erilainen lasite kuin lautasissa.

Yhteistyössä