argh! pää hajoo ton lapsen 5v kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
-mitä toi on? yöööööök en syö..miks tää on pitäny lämmittää ?? mä en tykkää että on mikrossa tai uunissa ollut ruoka... auuuuu tää on kuumaa mun suu palaa!en syö tota ainakaan..mulla ei oo mitään tekemistä.. miks mä en voi pelata koneella..mä en syö jos en saa pelata.. mä haluuun maitooo!missä se maito viipyy??? miks sä et tuo mulle maitoo... mä en ainakaan syö kun et anna maitoo.. yäk. miks mun lautasella on tomaattia?....
äitiiiiii älä vie lautasta.. mulla on nälkä! MIKS MÄ EN SAA KOSKAAN RUOKAA!??MULLA ON NÄLKÄ!

:headwall:

jos mä polttasin ni nyt ois tupakan paikka.

Oi mä taas niin nautin kun pikkuhiljaa alkoi uhmatouhut hälvetä siitä lähtien kun tuo esikoinen täytti 5v. Nyt täytti juuri 6v ja mainitsemasi jutut on historiaa - ehkä teilläkin on toivoa?

Tottakai tuokin välillä keksii jotain, mutta on nyt jo äärettömän paljon helpompi tapaus... onneksi on 3,5v pikkusisko vuorostaan tasoittamassa tilannetta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Milloinkahan tuo alkaa, mulla 5,5v. poika ja vielä on niin äidin enkeli.. Toivottavasti ei sitten alkaiskaan :D

enkeli se oli tuokin aikansa mutta nykyisin pitää kaikkeen ihan periaatteestakin kai sanoa vastaan ja tehdä just toisin ku sanotaan ja uhmata kaikkea mitä sille sanon jne. ihana lapsi kyllä, mutta joskus tekis mieli myydä se mustalaisille ( huolisko nekään sitte.. ).. :xmas:

Yhteistyössä