Muilla kokemuksia asiasta? Miten olette selvinneet rinnalle raivoavan vauvan kanssa? Miten olette saaneet pienen rinnalle?
Mulla 5 kuukautinen poika, jonka imetys oli aluksi todella helppoa. Maitoa tuli paljon ja heti. Kun maito tasaantui 2kk iässä, niin raivarit ovat tulleet hyvin tutuiksi. Välillä saattaa mennä viikko ettei tule yhtään raivareita, mutta useammin on niin että vauva raivostuu lähes joka syötöllä. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot on käytetty. On hyssytetty, on syötetty seisaalleen, istualleen, makuulteen, yllätyspaikoissa. On välissä vaihdettu vaippaa, käyty lenkillä, nukuttu pienet unet, leikitty, kylvetetty ja taas yritetty.
Viimeiset pari viikkoa meni nätisti, viime yönä alkoi raivarit taas
Huoh. Tietää jo kun kaivaa tissiä esiin, että kohta alkaa taas huuto.
Ongelmana meillä musta on herumishetki, vauva suuttuu kun tissi ei heru heti vaan raivostuu kun joutuu heruttamaan. Sitten kun päästään jollain keinolla siihen että maito heruu, niin imetyshetki sujuu hyvin.
Muita vastaavia kokemuksia? Miten olette selvinneet / jaksaneet? Kauanko olette imettäneet?
Mulla 5 kuukautinen poika, jonka imetys oli aluksi todella helppoa. Maitoa tuli paljon ja heti. Kun maito tasaantui 2kk iässä, niin raivarit ovat tulleet hyvin tutuiksi. Välillä saattaa mennä viikko ettei tule yhtään raivareita, mutta useammin on niin että vauva raivostuu lähes joka syötöllä. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot on käytetty. On hyssytetty, on syötetty seisaalleen, istualleen, makuulteen, yllätyspaikoissa. On välissä vaihdettu vaippaa, käyty lenkillä, nukuttu pienet unet, leikitty, kylvetetty ja taas yritetty.
Viimeiset pari viikkoa meni nätisti, viime yönä alkoi raivarit taas
Ongelmana meillä musta on herumishetki, vauva suuttuu kun tissi ei heru heti vaan raivostuu kun joutuu heruttamaan. Sitten kun päästään jollain keinolla siihen että maito heruu, niin imetyshetki sujuu hyvin.
Muita vastaavia kokemuksia? Miten olette selvinneet / jaksaneet? Kauanko olette imettäneet?