ARGH tuota miestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Mie sanoin eilen, että tekis mieli pakata laukut ja lähteä huitsin keniaan. No mies istui hetken vakavana ja lähti sitten kattomaan telkkaria. Nukkumaan mentiin vaisuissa merkeissa ja aamulla mies oli niinkun mitään ei ois tapahtunut.. roikkui kimpussa ja puheli ihan niitä näitä. Se kuvittelee, että ongelmat menee pois kun se vaan odottaa tekemättä mitään :headwall:

Mä hermostuin eilen tenaville ja ku 4vee haukku et äitin tyhymä.
Uhkasin et jos ei tuo pelleily lopu niin muutan afrikkaan.
pojat kysy et äiti otatko sää tiikerin lemmikiksi ja muutat rannalle asumaan.saahaanko me tulla sit käymään. :saint:

Mun miehen kotona kaikki riidan aina vaan "unohdettiin". Miehen mielestä vieläkin niin olis paras. Onneksi on oppinut, että mulle on tärkeetä, että asia puhutaan pois päiväjärjestyksestä.

meillä kanssa ukko joutunut opettelee,et riidat ja väärinkäsitykset yms selvitetään..
Kun on tottunut siihen et kaikki unohetaan ja seuraava päivänä asiaa ei oo tapahtunut..eikä sitä muistella (paitsi seuraavan kerran ku on riitaa )
Mulla on sellai,et en haluu riidoissa käyä nukkuu..mulle on aina opetettu:
älä anna auringon laskea vihan ylle

Mun mies on sellainen, että se kyllä kiertelee ja kaartelee viimoseen asti ettei vaan tarvitsisi keskustella aiheista jotka sen mielestä saattaa aiheuttaa riitaa. No, mä taas olen sitä mieltä, että ne asiat saa suuremman mittakaavan kun niitä vaan kierretään ja ollaan niinkuin ei oltaisikaan :/ en tajua. Jos mä aloitan puhumisen, niin se ei yleensä vastaa mitään. Ilta kuluu, saatan joskus yrittää toisen kerran aloitusta. Ei mitään. No sitten nukkumaan ja aamulla ollaan niin kuin ei mitään keskustelemista olisikaan. Huokaus... MIKÄ siinä on niin vaikeaa ? Puhumisessa.

:/ Tiesikö se miksi sinä sinne Keniaan olet lähdössä? Oma mieheni nimittäin kyllä osaa tuon tyylisistä lausahduksista päätellä, että olen pahalla päällä, mutta koska en ole vaivautunut selittämään olotilani varsinaista syytä eli sitä, mikä ottaa pataan ja kuinka mies on siihen osallisena, se yrittää unohtaa koko asian. Mitä lyhyempi yksinkertaisempi selitys, sitä paremmin menee perille. :D Ne nyt vaan on sellaisia putkiaivoja. Jos puhut pidempään kuin kaksi minuuttia, ne alkaa unohtaa alkuosan keskittyessään siihen, mitä juuri nyt sanotaan.

Yhteistyössä