ÄRRRSYTTÄÄ toi ukko!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARGH!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ARGH!!!

Vieras
Aamu alkaa aina (hänen puoleltaan) tiuskimisella ja nalkuttamiselle, lapsille rähjäämällä yms. Tänäänkin 1v. on kuumeessa ja siis kipeä niin ukko huuti hänelle aamulla 3 krt että ole nyt jo hiljaa! Minä tietenkin räjähdin miehelle, kipeille lapsille EI huudeta ja muutenkin voi pitää turpansa kii jos ei ole mitään hyvää sanottavaa mistään. Sanoin että lapsi on kipeä, ei hän tahallee itke ja mies väitti että kyllä varmana itkee tahalleen. Sanoin että vittu sun kanssas ja otin lapsen syliin.

Mä puolustan lapsia henkeen ja vereen. Jos joskus kävisi niin että toi ukko tukistaisi tai edes nipistäisi lapsia niin multa saa sitten sellaisen tällin nenän päälle että!

Miksi tosta on tullut tollanen idiootti!!!???

Ikinä sillä ei ole hyvää sanottavaa mistään ja nyt Hänen Ylhäisyys on alkanut minulle piikitellä, vittuilee ja koittaa polkea maahan. Mä en tuollaiseen suostu! Missään en saisi käydä, jos käyn pitäisi tulla heti kotiin. Ihmeellinen vauva, kun ei muka yksin kotona pärjää!!!

Mä niin haluaisin ottaa lapset ja lähteä tästä paskasta. Ja sitten kun mä lähden niin en enää IKINÄ ota minkään näköistä miestä riesakseni!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25488784:
aha, keskipäivän provohan sieltä tuli

Aha, tää siis ei ole totta, koska eihän MIES voi narista, marista ja nalkuttaa. Eikä huutaa lapsille ja alistaa naista. Juupa juu. No mutta miehenä pidät tietenkin miesten puolia!

[QUOTE="akka";25488798]Sä saat kuitenkin halutessas miehen päälle käydä jos se ei toimi sun haluamallas tavalla?[/QUOTE]

Ja mies saa käydä lapseen käsiksi, koska...? Kyllä tasan tulee tupenrapinat, jos lapsia satuttaa.

Yhteistyössä