Ärstyttääkö jotakuta toistakin tankotanssihehkutus?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bubba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain;23264475:
No en tiedä ärsyttääkö, mutta nolottaa harrastajien puolesta. Jotenkin säälittävää, kun joku kotiäiti yrittää leikkiä jotain halpaa venäläistä stripparia olohuoneen matolla kepissä roikkuen ja jalkoja levitellen.
Ilmeisesti ihmisten itsekunnioitus on aivan hukassa.
Tiedoksi sulle, että tankoakrobatia on saanut alkunsa ihan muualta kuin strippauksesta. ;) Kotiäiti en ole (en itseasiassa äiti ollenkaan) enkä edes harrasta tankotanssia/-akrobatiaa, joten ei kalahtanut kalikka tänne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain;23264496:
No esim. hiihto, uinti, kuntosali, tanssilajit, voimistelu, nyrkkeily, judo, pesäpallo, jalis, jne. jne.
No kuule, moni noista luettelemistasi lajeista on lähinnä aerobista ja lihaksia eivät todellakaan kehitä yhtä MONIPUOLISESTI, kuin tankotanssi! Hauskuudessakaan noista suurin osa ei mielestäni hakkaa tankotanssia, mutta sehän on ihan mielipideasia. ;) Ja itse en edes tankotanssia harrasta, muutamaa muuta lajia kylläkin.
 
Mä harrastan paljon rahakkaampaa liikuntalajia, joka on samaa sarjaa tankotanssin kanssa eli strippausta. Miksi heilua tangossa ilman rahaa, kun siellä voi heilua rahankin kanssa :) En oikein ymmärrä tuota ilmaista strippausta eli tankotanssia :(

Ihmisille saa nykyään kaikkea myytyä, kun markkinoi sen hyvin...

En muuten ole tullut ajatelleeksi, mutta mahtaa oikeita strippareita ärsyttää. Nuo kotistripparit ovat vähän kuin laihialainen versio laatustripparista. Tai vähän niin kuin Lidl:n vaatetuotteet jonkun Dolce & Gabbanan rytkyn rinnalla.
... hintaansa nähden laadukasta :D
 
ärsyttää siinä kyllä se että väitetään ettei se liity mitenkään strippareihin ja strippaamiseen, mutta silti monet tankotanssia harrastavat käyttävät hutsuasuja ja korkokenkiä ja seksistisiä liikkeitä sitä harrastaessaan. Niillä tuskin on mitään tekemistä kuntopuolen harjoituksen kanssa? Taitaa jokaisessa tankotanssin harrastajassa asua pieni lortto.
 
[QUOTE="vieras";23264513]Tiedoksi sulle, että tankoakrobatia on saanut alkunsa ihan muualta kuin strippauksesta. ;) Kotiäiti en ole (en itseasiassa äiti ollenkaan) enkä edes harrasta tankotanssia/-akrobatiaa, joten ei kalahtanut kalikka tänne.[/QUOTE]

Mitä väliä, mistä kyseinen laji on saanut alkunsa?
Homma nyt kuitenkin on niin, että strippareilta matkittuja liikkeitä lajissa harjoitetaan, joten ihan sama, vaikka olisi Alaskan intiaanien hautajaismenoista alunperin kotoisin.
 
[QUOTE="vieras";23264550] seksistisiä liikkeitä[/QUOTE]
Minkäslaisia ne seksistiset liikkeet on? Seksistinen tarkoittaa sukupuolten välisiä eroja/eriarvoisuutta korostavaa ajattelutapaa. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain;23264571:
Mitä väliä, mistä kyseinen laji on saanut alkunsa?
Homma nyt kuitenkin on niin, että strippareilta matkittuja liikkeitä lajissa harjoitetaan, joten ihan sama, vaikka olisi Alaskan intiaanien hautajaismenoista alunperin kotoisin.
Katsopa vaikka youtubesta tankotanssin SM-kisojen kärkikolmikon suorituksia, niin näet miten vähän tekemistä tuolla lajilla on strippauksen kanssa. ;)
 
[QUOTE="vieras";23264574]Minkäslaisia ne seksistiset liikkeet on? Seksistinen tarkoittaa sukupuolten välisiä eroja/eriarvoisuutta korostavaa ajattelutapaa. ;)[/QUOTE]

ok mutta varmaan tiedät mitä ajan takaa.
 
[QUOTE="vieras";23264588]Katsopa vaikka youtubesta tankotanssin SM-kisojen kärkikolmikon suorituksia, niin näet miten vähän tekemistä tuolla lajilla on strippauksen kanssa. ;)[/QUOTE]

En ymmärrä, miksi tankotanssin harrastajat aina niin kiivaasti yrittävät kieltää, että lajilla ei olisi mitään tekemistä strippauksen kanssa. Kaikille joilla nyt on silmät päässä, on selvää, että näillä kahdella lajilla on yhtymäkohtia. Joten miksi ei voi vain myöntää, että joo, kyllähän se melkolailla strippausta muistuttaa, paitsi että siitä ei saa rahaa. Siis mikä siinä on niin pahaa.
 
Ei kai ihmiset oikeasti kotiinsa niitä tankoja hanki :)) Kai se oli vitsi? Tikahdun nauruun.

Ei, joo, ei siitä tule yhtään strippaus mieleen... öööö. Eiköhän siitä suurimmalle osalle ihmisistä tule juuri se mielleyhtymä...

Onhan se parempi vaikka sitä puuhailla kuin ei mitään liikuntaa.
 
Se joka väittää, ettei tankotanssi muistuta paljon strippausta, ei ole tainnut käydä missään strippiluolissa. Suosittelen vierailemaan niin näette että aika samannäköistä touhua on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain;23264623:
En ymmärrä, miksi tankotanssin harrastajat aina niin kiivaasti yrittävät kieltää, että lajilla ei olisi mitään tekemistä strippauksen kanssa. Kaikille joilla nyt on silmät päässä, on selvää, että näillä kahdella lajilla on yhtymäkohtia. Joten miksi ei voi vain myöntää, että joo, kyllähän se melkolailla strippausta muistuttaa, paitsi että siitä ei saa rahaa. Siis mikä siinä on niin pahaa.
Edelleenkään, mä en kyseistä lajia harrasta. Silti mun mielestä tankotanssin ja strippauksen ero on ihan valtava, vaikka yhtymäkohtia toki löytyy. Kannattaa tosiaan tsekata vaikka ne aiemmin mainitsemani videot tankotanssin sm-kisojen kärkikolmikon esityksistä niin näkee, miten akrobaattinen taiteilu tangolla eroaa jalkovälin tankoon hinkuttamisesta ja paljaiden tissien esittelystä.
 
[QUOTE="niin";23264637]Se joka väittää, ettei tankotanssi muistuta paljon strippausta, ei ole tainnut käydä missään strippiluolissa. Suosittelen vierailemaan niin näette että aika samannäköistä touhua on.[/QUOTE]
Oon muuten käynyt. :D Ja edelleen siitä hinkutuksesta ei voi puhuakaan samana päivänä oikeasti taitavan tankotanssishown kanssa. Oli siellä yksi tosi taitavakin tyttö, joka osasi sitä varsinaista akrobatiaakin, mutta muut ei pahemmin siellä tangolla temppuilleet.
 
[QUOTE="vieras";23264639]Edelleenkään, mä en kyseistä lajia harrasta. Silti mun mielestä tankotanssin ja strippauksen ero on ihan valtava, vaikka yhtymäkohtia toki löytyy. Kannattaa tosiaan tsekata vaikka ne aiemmin mainitsemani videot tankotanssin sm-kisojen kärkikolmikon esityksistä niin näkee, miten akrobaattinen taiteilu tangolla eroaa jalkovälin tankoon hinkuttamisesta ja paljaiden tissien esittelystä.[/QUOTE]

Hae huviksesi googlella kuvahaku sanoilla "pole dancing", niin ehkä sinäkin ymmärrät, että melkein samaa nuo tankotanssi ja strippaus tarkoittavat.
 
Aikalailla voisin vaikka tämänkin tytön hetkutuksen kuvitella stippiluolaan...

http://www.youtube.com/watch?v=N7ien86hE5c&feature=related

samaa hommaa... toisesta saa rahaa, toisesta ei.. niinku joku täällä sanoikin. Itse en harrasta enkä pahemmin seuraakkaan... että ihan SM kisat :D
 
Ahahaha, ihana ketju. Kurjaa että joillain on niin huono itsetunto että täytyy pitää joitain tankotanssia harrastavia ihmisiä noin suurena uhkana. Tiesittekö muuten että on myös miespuolisia tankotanssijoita? Mitäs he levittelee, munaskuugeleitaan vai? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärrh;23264276:
vapaamielisyys on muotia, jopa siihen pisteeseen, ettei vapautta enää ole.

Kyllä mua risoo se, että kun miehet nyt ei aina niin hirmu seksuaalisia ole muutenkaan, niin ne vielä opetetaan nirsoiksi ja halveksimaan naisvartaloa ellei se ole just silleen kun pitää. Ja nyt sitten pitäis tuputtaa jalkoväliä kuin tarjottimella kun muuten ei enää maita jos tulee edes mieleen?

Tämä on niin totta... :( Miehet on totutettu tv:n, leffojen, lehtien ja netin "täydellisiin naisiin" pienestä pitäen, niin että nykyiset nuoret miehet pitävät luonnollista naisvartaloa epänormaalina ja viallisena. Yhä useampi tarvitsee kiihottuakseen aina vaan voimakkaampia stimulantteja. Eri asia sitten on, kiihottuisivatko miehet enää edes tankotanssista, jos se tanssija on se oma rupsahtanut akka...
 

Yhteistyössä