nyt väsyttää - isä ei nukuta lainkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä mies nukuttaa välillä molemmat, kun opiskelen iltaisin...
välillä esikolle ei kelpaa kuin äiti, toisinaan vain isi kelpaa, mikä on rasittavaa sillioin kun tämä ns haluttu osapuoli ei voi nukuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
huh, löytyykö kohtalontovereita? Vauva on 5 kk ja vauvan isä ei oo kertaakaan nukuttanut vauvaa :( Ei jaksaisi enää, helpottako koskaan? onko kohtalontovereita?

Minä nukutin vielä tuon ikäisen. Mies alkoi nukuttaa myöhemmin ku vauva ei nukahtanut enää tissille. Eli poika taisi olla lähemmäs 1v.

Meillä mies nukuttaa 3 vee esikkoa minun kanssa 2 illan vuoroissa. 3 viikkoinen vauva on tietty minun vastuulla. Puolitettu nukutus esikon kans siitä saakka, kun iltatissittely loppui joskus 7-8kk iässä...

Alkuperäinen kirjoittaja pilviini:
Meillä mies nukuttaa 3 vee esikkoa minun kanssa 2 illan vuoroissa. 3 viikkoinen vauva on tietty minun vastuulla. Puolitettu nukutus esikon kans siitä saakka, kun iltatissittely loppui joskus 7-8kk iässä...

meillä 3v laitetaan sänkyyn ja yö valo päälle ja sinne hän jää yksin ja nukahtaa. päikkäreille joutuu nukuttaa kun ei osaa muuten rauhottua (ei nuku joka päivä )